Strømforsyning uden køler
Fra : Stephan Lynge

Dato : 22-01-02 22:43

Er der nogen her i gruppen som kan svare mig på, om en strømforsyning kan
klare sig uden
køler, f.eks. en gamel 200W-AT-Fætter ?

På forhånd tak

Mvh
/ Stephan

Fra : Toke Eskildsen

Dato : 23-01-02 00:56

Stephan Lynge says in dk.edb.hardware:
> Er der nogen her i gruppen som kan svare mig på, om en strømforsyning kan
> klare sig uden køler, f.eks. en gamel 200W-AT-Fætter ?

Jeg kører selv med en 230W ATX PSU uden køler, men trækassen den
står i har intet låg så varmen stiger fint til vejrs.

Hvis du benytter et lukket kabinet uden blæsere til at lave
cirkulation kunne jeg godt forestille mig at harddiske og
processor ville bevirke en overophedning.
--
Toke Eskildsen <URL:http://www.daimi.au.dk/~darkwing/>