Ny Printer
Fra : Thomas Larsen

Dato : 22-01-02 21:16

Jeg vil gerne have nogle svar på en god laserprinter. Jeg har kikket på
brother 1440.

Mvh
Thomas

Fra : Deaster

Dato : 22-01-02 21:31

"Thomas Larsen" <tholar29@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne have nogle svar på en god laserprinter. Jeg har kikket på
> brother 1440.

Jeg har selv en 4 år gammel 760, den kører stadig uden nogen problemer, og
Brother plejer at være dejlig billig i toner udgifter.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Færch

Dato : 22-01-02 21:41

Jeg har en Brother 1440. Jeg er helt tilfreds med den. Den skriver
forholdsvis hurtigt og skarpt. Kan varmt anbefale den.
--
/Troels Nielsen

Fra : Thomas Larsen

Dato : 22-01-02 22:17

det lyder godt.

Mvh
Thomas

Fra : Martin Møller

Dato : 22-01-02 23:45

Jeg har en 720, der pludelig ikke vil udskrive på Win XP længere.

Martin