Special support TDC
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-01-02 18:45

Hvad er det for en "idiot" Ewald skov Hansen tror jeg han hed..... Som
prøver at snakke sig uden om, at Internet kundeservice tage 75 kroner for at
komme foran i køen.....

Det har været en "service" fra TDC i et halv års tid, mener jeg. Men de vil
åbenbart ikke være ved det... Selv synes jeg at det er lidt sjovt. Jeg har
selv haft problemer med adsl. Og har også fået tilbudt speciel support.

Dumpet TDC... Ivertfald med den fladpandede udtalelse til go´aften Danmark,
TV2.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 22-01-02 19:48

On Tue, 22 Jan 2002 18:44:58 +0100, Bjarke Hansen wrote:
> Hvad er det for en "idiot" Ewald skov Hansen tror jeg han hed.....

Ewald Skov Jensen

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-01-02 19:36

"Jesper Skriver" <harvest@wheel.dk> skrev i en meddelelse

> Ewald Skov Jensen

Han havde da ikke meget styr på hvad han ville sige... Det var faktisk ret
pinligt.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 23-01-02 09:58

> [...]
> selv haft problemer med adsl. Og har også fået tilbudt speciel support.

Ang. special support. Så kan det nævnes at Stofanet bruger det. Det koster
alt fra 150 Kr og opad for at få hjælp. Telia og get2net bruger det også.
Man har 2 telefonnr. Et til alm. telefontakst og en til er det 5 kr i min.
Når man ringer til TDC gør man det gratis. Vil man så tilkøbe sig lidt
ekstra support, så man får support som det lidt dyre erhversprodukt, så
koster det 75 kroner. Jeg synes det er rimeligt.

Men tilbage til topic. Ja det var sgu pinligt med det han sagde. Han lød jo
nærmest som han lige var blevet vækket

Kan I have en god dag

/Kasper

Fra : Freeloader

Dato : 23-01-02 13:28

"Kasper Christensen" <kasper*SLET*@kasperc.dk> wrote in message

> [...]
> ekstra support, så man får support som det lidt dyre erhversprodukt, så
> koster det 75 kroner. Jeg synes det er rimeligt.

100% enig. Hvis det virkelig haster så meget at TDC ikke kan følge med, så
kan jeg heller ikke se, hvorfor de ikke må tage penge for at yde en ekstra
service. Man kan jo bare lade være, og så vente til det bliver ens tur

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-02 21:53

Bjarke Hansen skrev:

>Hvad er det for en "idiot" Ewald skov Hansen tror jeg han hed..... Som
>prøver at snakke sig uden om, at Internet kundeservice tage 75 kroner for at
>komme foran i køen.....

[SNIP]

Kan du ikke lige fortælle lidt om, hvad han sagde ? Jeg ser
aldrig programmet, men dette lyder da interessant.

Mvh

Susan

Fra : Søren Blom

Dato : 23-01-02 22:18

<Susan> skrev

> Kan du ikke lige fortælle lidt om, hvad han sagde ? Jeg ser
> aldrig programmet, men dette lyder da interessant.

Det kan sku da være lige meget hvad den TDC direktør sagde. Det er jo alm.
kendt at en TDC direktør gerne svare i vest når de spørges i øst. Dermed
ikke forstået at jeg er uenig i den politik de har med at man kan betale sig
til hurtigere hjælp, men det er nok en diskussion vi skal holde ude her.
Men prøv at gå ind på.
http://www1.dr.dk/pubs/nyheder/html/programmer/19direkte/index.jhtml;jsessio
nid=XDFXWCJJSPNK5AMOCQ5CFEQ?_requestid=155034

Der kan du se hele indslaget.
--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : John Hinge

Dato : 24-01-02 00:55

On 23 jan 2002 Søren Blom was heard to say:

> [...]
> http://www1.dr.dk/pubs/nyheder/html/programmer/19direkte/index.jhtm
> l;jsessio nid=XDFXWCJJSPNK5AMOCQ5CFEQ?_requestid=155034

Mjaa det får hun dælme svært ved, eftersom snakken drejer sig
om et indslag i Go'aften Danmark på TV2..
Jeg bladrede rundt inde på TV2s og på selve Go'aften Danmarks
hjemmeside, men jeg ku ikek lige finde en net udgave af deres
udsendelse, så det ser ikke lovende ud.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs