ABIT KT7 bios
Fra : Klaus Jensen

Dato : 22-01-02 18:53

ABIT KT7 bios seneste nye bios opgraderinger "belaster" CPU'en, også selvom
den ikke laver noget.

Jeg er interesseret i at vide, om det er muligt at slå et eller andet til
eller fra i f.eks. BIOS, så denne "belastning" der for mig at se kun er med
til at udvikle varme, ophører....

På forhånd tak

Mvh
Klaus Jensen

Fra : Michael Carlson

Dato : 23-01-02 11:28

"Klaus Jensen" <kj@nospam.dak.k64.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg er interesseret i at vide, om det er muligt at slå et eller andet til
> eller fra i f.eks. BIOS, så denne "belastning" der for mig at se kun er

Selv om man flasher sin bios skal man også huske på at hvis at man køre med
windows Me, 2000 el. XP bruger de 3 styresystemer 99% systemresorcer selv om
pc ikke laver noget

hilsen Hell_Keeper