Problemer med optisk mus...
Fra : tmv

Dato : 22-01-02 15:52

Er der andre som bruger Logitech Cordless DesktopT Optical og som har
problemer med scroll-hjulet i spil?
Jeg kan f.eks. ikke bruge den i Max Payne eller Operation Flashpoint til at
vælge våben?
Nogen med samme problem og en evt. løsning på det?
Jeg bruger forresten XP

tmv

Jeg er også DONG-mand!!!

Fra : Martin Møller

Dato : 23-01-02 00:06

"tmv" <torvar@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> vælge våben?
> Nogen med samme problem og en evt. løsning på det?

Det er ikke et problem med bare den nye optical desktop. Jeg har Cordless
Desktop ITouch og efter jeg skiftede til XP virkede min scroll heller ikke i
spil.

Martin

Fra : Hans

Dato : 23-01-02 00:18

"Martin Møller" <martin.moeller@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ikke et problem med bare den nye optical desktop. Jeg har Cordless
> Desktop ITouch og efter jeg skiftede til XP virkede min scroll heller ikke
> spil.

Der er lige kommet en ny driver til både mus og tastatur hos Logitech..

mvh
Hans

Fra : Kasper Daniel Hansen

Dato : 23-01-02 20:26

Nu har jeg ikke prøvet XP og jeg har ikke same mus, men Logitech har en
"gamewheel patch" på deres hjemmeside som har virket med min mus. Måske skal
du tage og se på den?

Det er i øverigt utoligt at de har den patch. Den har ligget der i over et
år - kan de ikke engang finde ud af at inkorperere den i driverne....

Kasper