strømforsyning til A7M266-D
Fra : DarkJedi

Dato : 22-01-02 14:34

Tjaa, hvad skal man anskaffe sig af strømforsyning til et Asus A7M266-D.
Asus anbefaler selv et totalt ukendt mærke, som du ikke kan få i Danmark, og
de svarer ikke når man spørger supporten om spørgsmålet. Derfor kunne jeg
godt tænke mig at høre jeres mening. Der skal være nok strøm, dvs. 430 watt
eller mere .. men den skal også være lydløs!

Gimme feedback, og gerne hurtigt, da det er surt at have et så dejligt
bundkort, og snart to dejlige MP 1800+, som skal smides i et Lian Li Pc60
usb kabinet....

/DarkJedi

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-01-02 17:18

Enemax har været nævnt positivt i den internationale gruppe...

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 22-01-02 19:17

"DarkJedi" <darkjedi@cyberimage.dk> skrev:

> Gimme feedback, og gerne hurtigt, da det er surt at have et så dejligt
> bundkort, og snart to dejlige MP 1800+, som skal smides i et Lian Li Pc60
> usb kabinet....

Du skal bare have denne her:
http://www.bbservice.dk/spectrus/psu.htm

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
Meget billig og effektiv køling!

Fra : Jørgen Andersen

Dato : 24-01-02 18:11

En kammerat har købt et noise control kabinet fra webconsult, med et
temperatur-styret 430w strømforsyning. Den virker...dog skal det nævnes at
hans system er ret så varmt når siderne kommer på (både cpu'er og
motherboard temp stiger med hver 12 grader, hvilket er voldsomt) , men
strømforsyningen tror jeg skam er helt iorden.

Check evt. deres side: asp.webconsult.dk mener jeg.