Sendmail ASP og formular
Fra : Per Kristensen

Dato : 22-01-02 13:26

Jeg har følgende Sendmail ASP script:

<%@ Language=VBScript %>
<% Option Explicit %>

<%

if Request.QueryString("SendFrom") <> "" then
'Dimension the objSendMail variable and create a new instance of the
NewMail object.
dim objSendMail
set objSendMail = Server.CreateObject("CDONTS.NewMail")

' Set all the properties on the NewMail object using the values from the
QueryString
objSendMail.From = Request.QueryString("SendFrom")
objsendmail.To = "test@test.dk"
objSendMail.Importance = 1
objSendMail.Subject = Request.QueryString("Subject")
objSendMail.Body = Request.QueryString("BodyText")

'Send the message
objSendMail.Send

'Set the objSendMail to nothing, free its resources
set objSendMail = nothing

'Redirect the user back to the referring page and update
' the QueryString to indicate the message was sent.
Response.Redirect "kontaktok.asp"

Else

'Not all required information was provided, so the message
' could not be sent. Redirect the user back to the referring page
' and update the QueryString to indicate the message was not sent.
Response.write "Meddelelsen kunne ikke sendes, check om felterne er
korrekt udfyldt"

end if

%>

Mit problem er at i den formular hvorfra jeg vil sende data via dette
Sendmail ASP script, der er der flere felter som jeg gerne vil have med den
email, der bliver afsendt. Lige nu virker scriptet fint men medtager kun den
info der står i felterne "SendFrom", "Subject" og "BodyText". Jeg har
derudover nogle felter som hedder Navn og telefonnummer. Kan man ikke
tilføje noget til Sendmail koden, så dataen fra de to felter bliver puttet
ind øverst i emailen?

Fra : Per Kristensen

Dato : 23-01-02 11:39

Har fixet det.