havfiske hjul
Fra : Ivan Vejsgård Nielse~

Dato : 22-01-02 09:23

Hej

Jeg står overfor at ville investere i et multihjul til havfiskeri.

Jeg har kun et lille krav til hjulet, men det har vist sig at være
sværere end som så at finde et egnet hjul. ER der nogen her som skulle
kende et hjul der kan opfylde følgende krav:

Eneste krav er at hjulet skal være udstyret til venstrehånd

mvh
ivan

Fra : Anders og Berit

Dato : 22-01-02 16:44

Penn 45 GLS er et stort hjul, der rummer 435 m 0,55 mm line. Hjulet er uden
linefører og laves i venstrehåndsversion.

Penn 321 GTi (enstrehåndsversion af 320 GTi). Rummer 295 m o,45 mm line og
er med linefører.

Bare 2 eksempler, du kan finde flere her http://pennreels.com/

Anders

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 30-01-02 00:15

"Anders og Berit" <beritpost@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> linefører og laves i venstrehåndsversion.
>
> Penn 321 GTi (enstrehåndsversion af 320 GTi). Rummer 295 m o,45 mm line og

Jeg kan lige tilføje at jeg selv ejer 2 Penn hjul. Et billigt Seaboy og en
Senator 4/0. Du finder ikke mere solide og pålidelige hjul, det har du min
personlige garanti for! ABU's største Ambassador (Mörrum) er også sindsygt
lækkert, men det er til en HELT anden pris og det er med garanti ikke mere
driftsikkert end Penn

mvh
Kim Frederiksen

Fra : Søren Hansen

Dato : 23-01-02 00:16

On Tue, 22 Jan 2002 09:23:00 +0100, Ivan Vejsgård Nielsen
<ivan@aub.dk> wrotd:

> [...]
>kende et hjul der kan opfylde følgende krav:
>
>Eneste krav er at hjulet skal være udstyret til venstrehånd

Prøv at kigge på Abu hjul, de fås både som højre og venstre hånds hjul

Med venlig hilsen
Søren