Avaste 32 + defrag
Fra : Hans Paulin

Dato : 22-01-02 08:20

Hentede en "Avaste 32" virusscan på Tucows...1. gang, jeg sku lave defrag
derefter, blev den ved at begynde forfra...smed så "Avaste" ud... og så
lykkedes det, selv om det tog længere tid end det plejer...

....ville det samme gøre sig gældende for "Norton"?...

Spørger måske dumt, men er nybegynder...

Hans

Fra : Jens U. K.

Dato : 22-01-02 14:11

Hej Hans
"Hans Paulin" <iluap@fjerndetteworldonline.dk> wrote in message news:Io838.2666$Eu2.423870@news010.worldonline.dk...
> Hentede en "Avaste 32" virusscan på Tucows...1. gang, jeg sku lave defrag
> derefter, blev den ved at begynde forfra...smed så "Avaste" ud... og så
> lykkedes det, selv om det tog længere tid end det plejer...

Når man skal defragmentere disken, skal man altid lukke for så mange programmer som overhovedet muligt. Specielt antivirus skjold som overvåger filerne i baggrunden vil skabe problemer for en defragmentering.

> ...ville det samme gøre sig gældende for "Norton"?...

Det vil jeg gå stærkt ud fra!

Som skrevet ovenover, så deaktiver så mange programmer som muligt før du defragmenterer harddisken.

hth
/Jens Ulrik

Fra : Hans Paulin

Dato : 23-01-02 00:41

"Jens U. K." <1jk2@3bsopatent4.dk> skrev i en meddelelse

Som skrevet, så deaktiver så mange programmer som muligt før du
defragmenterer harddisken.

Ok...mange tak for hjælpen!!

Hans