Ny CPU...
Fra : Clemmensen

Dato : 22-01-02 00:34

Hej
Jeg står for at skal skifte min gamle Pentium3, 450 MhZ Processor
ud med en ny og kraftigere. Hvad kan man overhovedet sætte på mit
bundkort, og hvad vil I anbefale?
Det er et Asus P3B-F (440BX Flagship).

Venlig hilsen Helle

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 22-01-02 01:37

Hej Helle !

Jeg ville nok checke specifikationerne på boardet på Asus's hjemmeside -
husk at checke om bios udgivelser måske har gjort det muligt at køre med
hurtigere CPU'er en specifikationerne angiver !

--
~Jeg søger arbejde - Datamatiker + CCNA læs mere på www.callesen.tk~

Fra : Michael Thomsen

Dato : 22-01-02 11:39

Du kan sætte alle P3 cpuer i også de nye.

Bare brug en Slot -> Socket converter!