Forslag til komplet computer
Fra : Christian Flintrup

Dato : 21-01-02 23:22

Hej

Jeg er ikke helt opdateret med hvilke bundkort mv. der er
anbefalelsesværdigt i dagens Danmark, så jeg ville meget gerne have lidt
hjælp.

Jeg skal bruge en computer uden skærm, mus og tastatur. Prisleje:
Omkring 5-7000 kr.

Jeg har markeret det, jeg er i tvivl om, med et ?.

Processor: Athlon XP 1700, 1800 eller 1900.
RAM: 512 MB DDR, fx Veritech
Bundkort: ? (hvad kan anbefales, Asus?)
Køler: ? (gerne en lydsvag / lydløs)
Kabinet: (gerne flot og lydsvagt)
Harddisk: 40gb Seagate Barracuda IV
Grafikkort: Geforce 2MX (måske)

Hvad vil I anbefale af bundkort, køler og kabinet til ovenstående
system?

På forhånd tak.

--
!! Se min signatur. Se min signatur. Se min signatur !!