Vudering... :0)
Fra : Titan K. Møller

Dato : 21-01-02 23:16

Hejsa. Jeg har en computer som jeg gerne vil have solgt.
Hvad kan jeg mon få for den? På forhånd tak.

AMD K6-2 500MHz
IBM 20GB HDD
128MB RAM
TNT2 Model 64 (32RAM)
ACER Tastatur
Microsoft Optical Mus
TOSHIBA DVD 8x
SONY CDRW Brænder 8/8/32
17" HYUNDAI Skærm
Wisecom 56k Modem
Wisecom Hub (5 Stik, 10Mb, Palmsize)
Lydkort, Netkort...

Der følger kabler og ekstra skærmkort med.

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

Besøg Titan's Kælder !!!
http://crash.to/kaelderen/

|h4xX0r|-MadeNigga-
IRC: irc.xanthotech.com || #h4xx0r

Fra : Titan K. Møller

Dato : 21-01-02 23:18

Der har forresten aldrig været problemer med den.
Den er knap 2 år gammel og den har fået skiftet
skærmkort og fået en ekstra køler (den køler godt nu)

--
Venlig Hilsen
Titan K. Møller

Besøg Titan's Kælder !!!
http://crash.to/kaelderen/

Fra : Devast8or

Dato : 22-01-02 02:47

Spørg i dk.marked.privat.edb, der har du nok bedre held med dig.

Devast8or

--
Spamfilter activated