Installation af Netscape 6.2.1 i Linux Red~
Fra : mkp

Dato : 21-01-02 23:04

Jeg er kommet så langt (langt for en nybegynder), at
installationsprogrammet vil oprette et bibliotek til at installere
programmet i og jeg får denne besked: ERROR [-624]: can´t make
distination directory please try another directory.
Er det noget med rettigheder eller hvad ? Filerne ligger i
/home/karup/netscape-installer

Mikael

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 22-01-02 01:46

mkp wrote:

> [...]
> distination directory please try another directory.
> Er det noget med rettigheder eller hvad ? Filerne ligger i

Hvor installerer du til? Du skal have skriverettighed (hvilket en
almindelig bruger f. eks. ikke har til /usr/local/netscape,
/usr/netscape etc.).

Du skal enten installere til dit hjemmekatalog, et andet sted, du har
skriverettighed eller installere som root...

Rasmus

I would never kill somebody
- unless they pissed me off!
-- Eric Cartman