Win2000 husker ikke password
Fra : Peter

Dato : 21-01-02 20:00

Hi,
Jeg kører win2000 + seneste opdateringer.

I IE6 til nogle pages har jeg et password til, , plejer windows at spørge om
den skal huske mit password, især hvis jeg skifter password. Det gøt mit
system ikke med det resultat at jeg ikke kan komme ind på siderne. Når jeg
forsøger at logge ind får jeg det svar at jeg falsk, og bliver henvist til
signin igen. Jeg har forsøget fra en anden win2000 computer med de samme
informationer og der virker det fint.

I IE6 -> funktioner -> internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse
er der hak i huske password.

Kan min password fil være korrupt? Hvad hedder filen? Hvor jeg jeg få en ny?
Andre gode ideer?

Venlig hilsen

Peter

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-01-02 20:47

"Peter" <bcc13340a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> I IE6 -> funktioner -> internetindstillinger -> Indhold -> Autofuldførelse
> er der hak i huske password.

Men du at der er hak i "Spørg, om adgangskoder skal gemmes" ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf

Fra : Peter