Sådan, ADSL bestilt
Fra : [: Cum get som' :]

Dato : 21-01-02 18:09

6-2 bliver det leveret :] Nu bliver det jo helt spændende

Er gået fra Stofa, så nu håber jeg TDC bliver glade

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-02 18:22

"[: Cum get som' :]" <puttitat@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> 6-2 bliver det leveret :] Nu bliver det jo helt spændende
>
> Er gået fra Stofa, så nu håber jeg TDC bliver glade

Er man ligeglad?

Det der, var spændende for 2-3 år siden... Hvor der var mange problemer.

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 21-01-02 22:39

On Mon, 21 Jan 2002 18:21:49 +0100, "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> wrote:

>Det der, var spændende for 2-3 år siden... Hvor der var mange problemer.

Nej, kun godt 1 år. Jeg måtte vente en måned fra sept. 2000 til okt. fordi man
ikke kunne skaffe routere.

- Jørgen

http://proaccess.jth.net/
http://dns.jth.net/ DNS m. dyn. IP og domæneregistrering