hvordan
Fra : Ph

Dato : 21-01-02 16:57

Jeg skal til at lave en hjemmeside der opbygget over en database (fra excel)
Det skal være sådan at man kan søge mellem tingene.

Hvordan klarer jeg det nemmest???

Fra : Rasmus j=E6rem= Niel~

Dato : 21-01-02 18:28

I artikel <a2hdns$bhg$1@news.cybercity.dk>, skrev "Ph"
<peterhoukjaer@it.dk>:

> Jeg skal til at lave en hjemmeside der opbygget over en database (fra
> excel) Det skal være sådan at man kan søge mellem tingene.
>
> Hvordan klarer jeg det nemmest???

database - excel ?

Fra : Ph

Dato : 21-01-02 19:25

ups, jeg mente acces

Fra : Peter

Dato : 23-01-02 10:38

> Jeg skal til at lave en hjemmeside der opbygget over en database (fra excel)
> Det skal være sådan at man kan søge mellem tingene.
>
> Hvordan klarer jeg det nemmest???

Du skal lave det i et serversidesprog, eksempelvis perl, php eller asp.

--
Venlig hilsen / Best Regards

Peter Heinzl

Cgi Shop