Billig switch med SNMP ?
Fra : John Hinge

Dato : 21-01-02 13:55

Jeg leder lidt efter en god og relativt billig switch
med SNMP indbygget, men synes ikke lige jeg kan finde inde
på edbpriser.dk, er der nogen og som har info/links etc på
sådanne dyr ?
Jeg havde forestillet mig noget i størrelsesordenen af
en 10/100, 8 ports switch

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : John Hinge

Dato : 23-01-02 10:30

On 21 jan 2002 John Hinge was heard to say:

> [...]
> sådanne dyr ?
> Jeg havde forestillet mig noget i størrelsesordenen af

Ingen bud ?
Er switche med SNMP virkelig så sjældne (dyre) ?

Fra : Tommy Kreutzfeldt

Dato : 24-01-02 10:33

Prøv at chekke her.

www.microlan.dk

Mith

Fra : John Hinge

Dato : 24-01-02 11:06

On 24 jan 2002 Tommy Kreutzfeldt was heard to say:

> Prøv at chekke her.
>
> www.microlan.dk

Tak skal du have ! :)
Nu skal jeg bare finde noget som virker som om det er til at
betale heheh.. uhhh en 1000Base-FX switch.. yumm.. eeek
sagde pungen....