Hvor varm må min T-bird blive ???
Fra : Frank Storm

Dato : 21-01-02 12:30

Hej NG

Jeg har følgende system

1400 mhz T-bird
Epox 8 KA7 motherboard
512 mb pc2100 ram
ATI radeon 23 mb. ddr ram

når jeg har kørt i 5-6 timer viser cpu temparaturen ca. 50 grader....er det
ok ??? eller for meget ????

Hilsen

Frank

Fra : -=Madsen=-

Dato : 21-01-02 12:47

50 grader er meget tilfreds stilende

Fra : Rikke Bendlin

Dato : 21-01-02 14:40

Min egen er kun 1200 MHz, og efter lidt problemer med den troede jeg måske
det var varmen, men fik at vide, at det ikke var noget problem med over 60
grader. Selv er min for det meste omkring de 50 grader... Selvfølgelig hvis
du synes dit system er ustabilt kunne det være varmen!

- Rikke =)

Fra : Santa Xcaze

Dato : 21-01-02 16:07

SNIP
> når jeg har kørt i 5-6 timer viser cpu temparaturen ca. 50 grader....er
det
> ok ??? eller for meget ????
Det er helt fint ...

Fra : Karl Aage Havelaage

Dato : 21-01-02 17:54

"Frank Storm" <franke@webhiker.dk> skrev
> ok ??? eller for meget ????

Helt fint, min 1400TB var ca. 54 grader, nu er den klokket til 1600 og kører
nu ved ca. 59-65 grader uden problemmer.
de 65 grader er ved en rum temp omkring 27 grader.
mvh tp