Installation af ny HD på Asus P2B
Fra : Hauerslev

Dato : 21-01-02 12:00

Hejsa

Hvad skla jeg være opmærksom på når jeg skal installere en ny 60 GB Maxtor
HD på en Pentium II 450 med Asus P2B bundkort bios ver. 1009? Planen er at
der skal installeres Windows 98 2. Edition på maskinen. Er de rnoget omkirng
Bios-indstillinger/opdateringer jeg skal være opmærksom på? Hvad med Fdisk?

--
_________________
be good! - Hauerslev

Fra : Esben

Dato : 22-01-02 14:04

"Hauerslev" <jtm.andersen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
omkirng
> Bios-indstillinger/opdateringer jeg skal være opmærksom på? Hvad med

Jeg har en 60gb western digital på et Asus P2B og der er ingen problemer,
men det er med bios vers. 1012. Jeg ved ikke om det er nødvendigt at
opdatere din bios dog, men tjek hellere på www.asus.com .

--
Esben