Hvordan "jorder" jeg mit kabinet...?
Fra : MB

Dato : 21-01-02 10:02

Hej,

Jeg har et problem med at mit kabinet ikker "jordet" ordentligt. Når jeg
samler computeren på skrivebordet så virker den fint, hvorimod hvis jeg
installerer den i kabinettet vil den slet ikke starte...! Er der nogen der
ved hvordan jeg jorder/grunder kabinettet...?

Mvh

Martin

Fra : Peter Schrøder

Dato : 21-01-02 10:41

"MB" skrev
> [...]
der
> ved hvordan jeg jorder/grunder kabinettet...?

Kan du ikke bare se, hvordan dit skrivebord er jordet ?
Spøg tilside: Det er mere sandsynligt at du har en
kortslutning et eller andet sted. Har du checket de
små messingtutter, som bundkortet skrues fast i, at
der er, hvad der skal være og heller ikke for mange?
Kobberfjedrene som presser mod indstikskortene skal
også sidde rigtigt, ligeledes kan blikpladen omkring
stikkene nogle gange ha' indflydelse.
Peter
pschATmail1.stofanet.dk
Replace AT with @ to reply.

Fra : TDA

Dato : 22-01-02 12:23

Prøv at vende dit strømstik en halv omgang i stikdåsen.