privat dagplejer
Fra : Ole

Dato : 20-01-02 23:42

Hej
Jeg er lige startet op som privar dagplejer.
Jeg har lavet en hjemmeside omkring det at være dagplejer og kunne godt
tænke mig at modtage noget Ris/Ros så jeg kan gøre den endnu bedre.
Siden hedder http://home19.inet.tele.dk/dagplejendagognat/
hej

Fra : Martin Edlich

Dato : 21-01-02 02:14

In article <3c4b47ab$0$80546$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Ole" <Ole.Kristensen@mail.tele.dk> wrote:

> Jeg har lavet en hjemmeside omkring det at være dagplejer og kunne godt
> tænke mig at modtage noget Ris/Ros så jeg kan gøre den endnu bedre.

Det er fint nok Ole, men den gruppe hedder altså
news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros, alternativt

--
MVH Martin Edlich
Verdens dejligste dreng kan ses på http://www.edlich.dk/christoffer/

Fra : Pet

Dato : 22-01-02 11:00

Hej,

En rigtig god idé, du har fået her.
Og det ser endda meget flot ud. Jeg ville ønske der var nogle flere
dagplejemødre, der fik den brilliante idé at lave en hjemmeside.
Held og lykke til dig fremover.

Med venlig hilsen