TDC, ADSL og Netop
Fra : MadsDK

Dato : 20-01-02 23:59

Jeg har store problemer med at få hostet Netop ud gennem Proacces. Jeg har
fået oplyst at standardporten ikke er åben på TDC og det vil koste 998,- at
åbne op, hvilket jeg synes er uhyrligt....
Jeg har prøvet på port 21 og 22, men uden resultat. Nogen med positive
erfaringer...tak

Fra : subcenx

Dato : 21-01-02 00:13

Hvad et Netop ????

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 21-01-02 00:32

On Sun, 20 Jan 2002 23:58:54 +0100, "MadsDK" <n@mail1.stofanet.dk> wrote:

>Jeg har store problemer med at få hostet Netop ud gennem Proacces. Jeg har

Har du kigget på denne side. Der står noget om at konfigurere porte i Netop.

http://www.netop.com/tech/knowledge.htm

- Jørgen

http://proaccess.jth.net/
http://dns.jth.net/ Godk. DNS servere, dyn. IP, dk + int. domænesalg