TDC regninger?
Fra : Dopedog KDC

Dato : 20-01-02 21:56

Hejsa

Jeg ville lige høre om TDC Netexpress' regninger kommer til den 1. (eller en
anden bestemt dato) hver månede eller om den første regning kommer en månede
efter man er blevet oprettet hos dem, og derefter den dag i hver månede... ?

På forhånd tak !

-Ronnie

--
We're the nobodies,
Wanna be somebodies,

Fra : Simon Skals

Dato : 20-01-02 23:38

It seems Dopedog KDC wrote:
> [...]
>efter man er blevet oprettet hos dem, og derefter den dag i hver månede... ?

Prøv at høre ad i en af deres interne grupper, fx tele.internet.adsl.

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Dopedog KDC

Dato : 20-01-02 23:58