Tjen penge hjemmefra - eller hva'?
Fra : Panduro

Dato : 20-01-02 20:19

Goddag...

Tit og ofte får man jo tilbud i avisannoncer og flyveblade om at kunne tjene
penge hjemmefra via Nettet, men sjældent får man noget at vide om, hvorledes
dette egentlig praktiseres.
Jeg er interesseret i at vide, hvis nogen har informationer om dette,
hvad det nærmere går ud på, og om hvor stor ens indkomst kan blive, hvis man
benytter sig af tilbuddet. Jeg er i øjeblikket skeptisk overfor disse
annoncer, og på den hjemmeside, som jeg har kigget på (www.get2wealth.com),
nævnes det heller ikke, hvad det i praksis går ud på. Der er kun løfter om
Guld & Grønne Skove.

Så hvis nogen har erfaringer med dette, hører jeg meget gerne om det.

På forhånd, tak.

/Panduro

Fra : Henning Lund

Dato : 20-01-02 21:24

Panduro skrev:

> [...]
>Guld & Grønne Skove.
>
>Så hvis nogen har erfaringer med dette, hører jeg meget gerne om det.

Ja det vil jeg også gerne, hvis du lægger mærke til annoncerne med at
man kan tjene en formue på kort tid, ja så stor der f.eks følgende i
annoncen:
Olav Tordensky
Madsjonsvej 4 værelse1
8888 olsby

Gad vide hvorfor dem som annoncerer selv bor i et værelse eller en
lejlighed og ikke i en strandvejsvilla med egen lufthavn?

Nu har jeg venner/famillie og bekendte over det meste af kloden, det
er rigtig mange mennesker det drejer sig om, ikke _en_ af dem arbejder
med sådan noget, såe hvad skal man tro.

Jeg vil se beviser inden jeg hopper på noget af deres salgsgas, det
er nemt nok at finde et billede af en person, klistre noget rosende
tekst under det og så sige at de mennesker er blevet rige på dette
koncept,

Og en tordentale mere, al den snak om MLM eller hvad de kalder det,
man kan ikke få noget konkret at vide af dem som står bag ved
annoncerne, man skal ikke sælge noget, ikke arbejde over 1-2 timer pr
uge, hvis man overhovedet skal arbejde og alligevel tjener man
millioner på under et ½ år.

Panduro hvis du finder guldgruben, så giv mig lige et praj, jeg er
nemlig arbejdsløs pt og kunne godt bruge nogle millioner inden næste
måned, konen har nemlig fødselsdag.

--
Mvh/best regards
Henning Lund

Fra : PHK

Dato : 20-01-02 21:30

"Henning Lund" <hla@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Panduro hvis du finder guldgruben, så giv mig lige et praj, jeg er
> nemlig arbejdsløs pt og kunne godt bruge nogle millioner inden næste
> måned, konen har nemlig fødselsdag.

Du skal bare sende mig en frankeret svarkuvert, så skal jeg nok gøre dig
ikke alene rig, men meget rig ;))))

--
_
|_|

Fra : Henning Lund

Dato : 20-01-02 21:57

PHK skrev:

>Du skal bare sende mig en frankeret svarkuvert, så skal jeg nok gøre dig
>ikke alene rig, men meget rig ;))))

Ja det er nemlig sådan ordlyden er i de fleste avisannoncer.
--
Mvh/best regards
Henning Lund