FWA???
Fra : Futte

Dato : 20-01-02 19:52

Hej

Er der nogle der har prøvet FWA fra Sonofon? Der jeg overvejer at bestille
en 1 MBit Linje, Som erstatning til min ISDN. Hvor godt kører det?

m.v.h:
Futte

Fra : [: Cum get som' :]

Dato : 20-01-02 23:06

Det er sjældent det virker inden 3 uger efter installation

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 21-01-02 00:47

On Sun, 20 Jan 2002 23:06:25 +0100, "[: Cum get som' :]"
<puttitat@stofanet.dk> wrote:

>Det er sjældent det virker inden 3 uger efter installation

Nåeh, så er de personer jeg har snakket med, nok bare heldige?

Hvilket grundlag har du for at slå dette fast med syvtommersøm?

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
To steal ideas from one person is plagiarism; to steal from many is

Fra : [: Cum get som' :]

Dato : 21-01-02 01:24

Det skal jeg sige dig!

Min genbo arbejder ved Sonofon FWA support, og hun
siger de modtager MANGE klager på manglende forbindelse,
gerne op til 3-4 uger efter installationen....

Mange hilsener,
Troels

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 21-01-02 09:43

"[: Cum get som' :]" <puttitat@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Min genbo arbejder ved Sonofon FWA support, og hun
> siger de modtager MANGE klager på manglende forbindelse,
> gerne op til 3-4 uger efter installationen....

Ja, hvorfor skulle folk med en forbindelse der virker også ringe til en
supporter?

MVH
Thomas som har FWA og det kørte 14 dage efter det var bestilt(virkede på
installationsdagen)...

Fra : [: Cum get som' :]

Dato : 21-01-02 16:49

Stakkels dig med MB begrænsning :]

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 21-01-02 17:25

> Stakkels dig med MB begrænsning :]

Hvad snakker du om?

Der er ikke trafikbegrænsning på Sonofons FWA mere.

Ubegrænset 1024/256(512) for 529 måneden

Fra : [: Cum get som' :]

Dato : 21-01-02 17:53

Okay... Det er stadig mange penge og det er ustabilt

Fra : Simon Skals

Dato : 21-01-02 17:56

It seems [: Cum get som' :] wrote:
>Okay... Det er stadig mange penge og det er ustabilt

Dette link skulle til gengæld være både stabilt og gratis:

Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : [: Cum get som' :]

Dato : 21-01-02 18:14

"Simon Skals" <spam@gid.dk> skrev i en meddelelse

> Dette link skulle til gengæld være både stabilt og gratis:
>
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hold nu op med jeres skide netikette... Jeg får ondt i hovedet af at
læse tekst der er "quoted korrekt" !

> --
> Simon Skals <spam@gid.dk>
> "Never attribute to competence what can adequately be explained by luck."

Troels Olsen l@admigvære.dk
"Min kompetence er selvindlært" :]

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 21-01-02 18:18

In article <3c4c4c99$0$255$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>, [: Cum get som' :] wrote:

> Hold nu op med jeres skide netikette... Jeg får ondt i hovedet af at
> læse tekst der er "quoted korrekt" !

Farvel, vi prøver igen om 2-3 mdr.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Who are you?

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 21-01-02 18:13

On Mon, 21 Jan 2002 17:53:10 +0100, "[: Cum get som' :]"
<puttitat@stofanet.dk> wrote:

>Okay... Det er stadig mange penge og det er ustabilt

Hvorfor er det du mere og mere fremstår, som en person der bare vil svine
et produkt til, som du ikke lader til at vide noget om?

Først virkede det ikke når det blev leveret, så var der trafikbegrænsning,
nu er det dyrt og ustabilt.

Hvor meget billigere er ADSL for en 1024-linie?

Hvor meget mere stabilt?

Det lader til at du ved meget om dette, så glæder mig til svarene.

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
Consciousness: that annoying time between naps.

Fra : [: Cum get som' :]

Dato : 21-01-02 20:35

Ja, det virker ikke når det bliver leveret. Selv førnævnte Sono-medarbejder
har prøvet at så FWA, efter 2 måneder GAD hun ikke vente mere... Hun opsagde
lortet igen.

En af vennerne har FWA, det kører max. 6 timer/dag, og så er det dét.

ADSL kører normaltvist døgnets 24 timer, dog kan nedbrud ske..

Fra : [: Cum get som' :]

Dato : 21-01-02 20:55

Men et eller andet siger mig at jeg bare bliver sablet ned uanset hvad jeg
siger

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 21-01-02 21:42

On Mon, 21 Jan 2002 20:34:43 +0100, "[: Cum get som' :]"
<puttitat@stofanet.dk> wrote:

>Ja, det virker ikke når det bliver leveret. Selv førnævnte Sono-medarbejder
>har prøvet at så FWA, efter 2 måneder GAD hun ikke vente mere... Hun opsagde
>lortet igen.

Så du kan dermed konkludere at det er hendes eksempel der er det normale og
ikke f.eks. Thomas' som har beskrevet hans i denne tråd?

Hvad kan du konkludere det udfra?

>En af vennerne har FWA, det kører max. 6 timer/dag, og så er det dét.

Mit kører 24 timer hver dag, det gør Thomas' hvis nok også.

Det er to imod en, selvfølgelig er det din vens eksempel der er det normale
for Sonofons kunder?

>ADSL kører normaltvist døgnets 24 timer, dog kan nedbrud ske..

Sjovt.
Jeg har en ven, der har haft problemer med hans linie lige siden han fik
ADSL, så derfor VED jeg at ADSL slet ikke fungerer, det er elendigt, og
derudover lukter alle deres tenknikere når de kommer for at installere
udstyret, for det gjorde ham der kom op for at installere hos min ven.

Har også hørt en lign. episode hos en jeg kender der har Stofa, så deres
folk er lige så snavsede.

Er det ikke sådan din logik er?

Du glemte at fortælle hvor meget billigere ADSL er for en 1024-linie.

P.s. Gider du kigge her http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
Knapsack: a sleeping bag.

Fra : [: Cum get som' :]

Dato : 21-01-02 22:06

Klap nu med den citatteknik, jeg lærer det alligevel aldrig...

Men jeg kan høre at jeg umiddelbart bare bliver sablet ned herinde,
så jeg smutter sgu herfra, så må i juble om i vil.

Farvel

Fra : Simon Skals

Dato : 21-01-02 22:24

It seems [: Cum get som' :] wrote:
>Klap nu med den citatteknik, jeg lærer det alligevel aldrig...
>
>Men jeg kan høre at jeg umiddelbart bare bliver sablet ned herinde,
>så jeg smutter sgu herfra, så må i juble om i vil.
>
>Farvel

Hurraaaah...

--
Simon Skals <spam@gid.dk>

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 22-01-02 12:54

> Okay... Det er stadig mange penge og det er ustabilt

Nej, det er faktisk billigt og det er faktisk _meget_ stabilt....

Jeg betaler pt 529,- pr mdr for 1024/512. Prøv at finde det billigere et
andet sted.....Jeg ved godt at forbindelsen rent formelt er en 1024/256 og
at det andet er en "fejl", men alligevel.....

Hvorfor synes du det er mange penge(relativt mange penge) og hvorfor tror du
det er ustabilt?

MVH
Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 21-01-02 21:24

Bjarke Hansen wrote:

> Ubegrænset 1024/256(512) for 529 måneden

Hov, hvad mener du med 512 i parantesen?

--
mvh Jes Vestervang - der netop har bestilt fwa og ikke lader sig skræmme af
useriøse individer

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 22-01-02 12:56

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hov, hvad mener du med 512 i parantesen?

Sonofon har en "fejl" i deres system som betyder at kunder med en 1024/256
forbindelse faktisk har 1024/512 i stedet....Fejlen bliver _helt_ sikkert
rettet så man skal ikke købe det for at regne med 512kbit upstream....dog
har vi pt denne hastighed...

MVH
Thomas

Fra : Jes Vestervang

Dato : 22-01-02 16:43

Thomas Eg Jørgensen wrote:

> "Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse
>
> Sonofon har en "fejl" i deres system som betyder at kunder med en 1024/256
> forbindelse faktisk har 1024/512 i stedet....

Så længe man får mere båndbredde kan man jo heller ikke tillade sig at
klage

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Rune Kronenberg

Dato : 21-01-02 00:49

On Sun, 20 Jan 2002 19:51:45 +0100, "Futte" <futte@quake.dk> wrote:

>Er der nogle der har prøvet FWA fra Sonofon? Der jeg overvejer at bestille
>en 1 MBit Linje, Som erstatning til min ISDN. Hvor godt kører det?

Hvis du prøver at læse lidt tilbage, så vil du kunne finide en del tråde om
dette.

Prøv evt. at læse tråden der starter med

M.v.h.
--
Rune Kronenberg
Shell to DOS ... Come in DOS, do you copy? Shell to DOS ...