Min IE6.0 er fucked!!
Fra : Kong Kent

Dato : 20-01-02 17:17

Jeg kan pludselig ikke se billeder på visse sider. Andre går det fint med.
Samtidig er tekst-fontet også pludselig ændret på nogle sider. Det er
virkelig weird. har jeg fået virus, eller hvordan kan jeg afhjælpe dette
problem?

På forhånd tak.

--
Kent.
icq # 105788206

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-01-02 18:10

Sun, 20 Jan 2002 17:17:09 +0100, skrev "Kong Kent"
<kongkent@anarki.dk>:

>Jeg kan pludselig ikke se billeder på visse sider. Andre går det fint med.

Har du Norton Firewall?

>Samtidig er tekst-fontet også pludselig ændret på nogle sider.

Vis => tekststørrelse.

--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Kong Kent

Dato : 20-01-02 19:25

> Har du Norton Firewall?

Nope. Har ingen virus-scanner, firewall eller andet hurlumhej installeret.

> Vis => tekststørrelse.

Der står den på MELLEM, akkurat som den altid har gjort. Det er ikke
størrelsen, men FONTEN den er gal med. Pludselig er der Times New Roman på
en masse sider hvor den font normalt aldrig har været default.

Fra : Kasper Okkels

Dato : 21-01-02 09:48

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> med.

Gammel kendt problem. For nogen (desværre ikke for mig) løses det ved at
geninstallere IE 6. [Kontrolpanel > Tilføj/fjern > Microsoft Internet
Explorer 6.0 > reparer].

Hvis du vælger Tegnsæt: Vesteuropæisk (Windows) så kan du godt se siden
rigtigt. Mærkeligt problem...

/Kasper

Fra : Joakim Lauridsen

Dato : 31-01-02 13:53

"Kasper Okkels" <okkels@wanadoo.dk> wrote in message
> [...]
> Explorer 6.0 > reparer].
>
> Hvis du vælger Tegnsæt: Vesteuropæisk (Windows) så kan du godt se siden

Jeg har også problemet, og i starten hjalp en geninstallation, men desværre
ikke længere. Det er er ret frustrenende efterhånden. Jeg vilel sætte stor
pris på en lidt mere hodlbar løsning også.

Joakim

Fra : Børgesen

Dato : 24-01-02 15:14

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> med.

> Nope. Har ingen virus-scanner, firewall eller andet hurlumhej installeret.

Har du også tjekket

Funktioner - (Internet)Indstillinger - Fanebladet "Avanceret" - Overskriften
"Multimedier" - Flueben i "Vis billeder".

Børgesen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-01-02 12:51

"Kong Kent" <kongkent@anarki.dk> wrote in message
> Jeg kan pludselig ikke se billeder på visse sider. Andre går det fint med.

Min MSIE 5.01 har det ligesådan.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ulrik Probst

Dato : 22-01-02 11:35

Brug Opera 6.0 istedet.......

Ulrik

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 22-01-02 13:53

"Ulrik Probst" <ulrik@clubzone.dk> wrote in message
> Brug Opera 6.0 istedet.......

Det gør jeg også, men jeg kan ikke bruge den alle steder.

M/S Jubii vil kun køre med MSIE og min Netbank skal også have MSIE. Det
samme med KorTal.