TDC NetExpress & Mandrake 8.1?
Fra : Tweaker[DK]

Dato : 20-01-02 14:50

Kommer det til at fungere sammen og er der nogen der ville poste eller
henvise mig til en installations guide til hvordan man gør det helst så
newbie venligt som muligt :)

Cheers

Tweaker[DK]

PS. Hvis en anden distro egner sig bedre kan jeg nemt skifte... skal bare
vide hvilken

På forhånd tak

Fra : Steen Broelling

Dato : 20-01-02 15:07

Hej

In article <3c4acaff$0$62862$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Tweaker[DK]" <guybrush@post11.tele.dk> wrote:

> Kommer det til at fungere sammen og er der nogen der ville poste eller
> henvise mig til en installations guide til hvordan man gør det helst så
> newbie venligt som muligt :)

Hvis det er over et ethernetkort, så burde det komme til at fungere, ja.
Blot gå ind på www.roaringpenguin.com/pppoe og følg diverse anvisninger;
så skulle det køre.

Her (RedHat 7.2) forløb det fuldstændig smertefrit!

MVH Steen Brølling

Fra : xodeus

Dato : 23-01-02 00:35

Jeg kører selv mandrake 80 og har ikke nogen problemer med netexpress.
under selve installationen beder den om oplysninger om nettet så kører
det derefter bedre end i windows!