Program vedr. aktuel status af download
Fra : Finn Ehmsen

Dato : 20-01-02 12:40

Findes der et program der kan vise hovr mange byte man sender og modtager
når man har en ADSL- forbindelse.
Lige som man kunne ved trationel modem ved at klikke på ikonet med de 2
skærme nederst i højre hjørne af skrivebordet,
denne ikon er nu forsvundet.

mvh og på forhånd mange tag

fe.

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 20-01-02 12:38

"Finn Ehmsen" <f.ehmsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Lige som man kunne ved trationel modem ved at klikke på ikonet med de 2
> skærme nederst i højre hjørne af skrivebordet,

DU-Meter evt?

/Dennis

Fra : Mogens

Dato : 20-01-02 12:58

DUmeter
http://www.dumeter.com/

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 20-01-02 14:18

"Finn Ehmsen" <f.ehmsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lige som man kunne ved trationel modem ved at klikke på ikonet med de 2
> skærme nederst i højre hjørne af skrivebordet,

VitalAgent fra Lucent er et udemærket tool til det formål, og er freeware.

http://www.myvitalagent.com/ under 'download' er der en tour der viser hvad
det er for et tool.

Jeg kan bedst lide den forrige version [ikke så poppet udseende], og den kan
du hente her:
http://www.ultraviking.dk/maps/vitalagent.exe

--
Mvh HAA:

Fra : Kasper

Dato : 20-01-02 22:55

> Lige som man kunne ved trationel modem ved at klikke på ikonet med de 2
> skærme nederst i højre hjørne af skrivebordet,
> denne ikon er nu forsvundet.

Du kan slå det tilsvarende ikon til for netværksforbindelser under
properties, ihvertfald i Win XP.

/K

Fra : Preben Christensen

Dato : 21-01-02 00:05

Du kan hente et program der hedder Tweaker det ser både upload og download