Lidt hjælp.. Med request
Fra : Carsten C. Jensen

Dato : 20-01-02 05:14

Hej NG!

Jeg har en tekstbox. Nærmere en "nyhedsbrev tilmelder".

Når man skriver sin email skal den gå videre til en ny side, som der står
det selvanlige: Tak for bla bla (men har skal personens email så komme frem)

Altså hvis Test1@mail.dk indtastede sin email skulle der i den næste side
stå : tak for din tilmelding. Du vil fremover få tilsendt nyhedsbreve til
Test1@mail.dk

Hvis Test2@mail.dk indtastede hans email skulle der stå det samme bare med
hans email istedetfor.

Jeg har regnet fidusen ud, og så ikke helt alligevel.

Nogen konkret hjælp ?

Venlig Hilsen
CCJ

Fra : Jørn Andersen

Dato : 20-01-02 08:54

On Sun, 20 Jan 2002 05:14:22 +0100, "Carsten C. Jensen"
<CCJ-dk@mail.dk> wrote:

Hej Carsten,

>Jeg har en tekstbox. Nærmere en "nyhedsbrev tilmelder".
>
>Når man skriver sin email skal den gå videre til en ny side, som der står
>det selvanlige: Tak for bla bla (men har skal personens email så komme frem)

Hvis du har kaldt tekstboxen for "email", kan du fx hente den med:
<%
strEmail = Request,Form("email")

Response.Write "tak for din tilmelding. Du vil fremover få tilsendt
nyhedsbreve til " & strEmail
%>
<SNIP>

Hvis det er formulareren, der giver dig problemer, så kig på:

>Nogen konkret hjælp ?

Håber det var konkret nok - ellers må du lige forklare dig nærmere :)

Good luck,
Jørn

Fra : Jørn Andersen

Dato : 20-01-02 08:58

On Sun, 20 Jan 2002 08:54:21 +0100, Jørn Andersen <jorn@jorna.dk>
wrote:

Hej Carsten,

> [...]

Der er faktisk en glimrende forklaring her:

Mvh., Jørn