Topic ??
Fra : Finn Lissau

Dato : 19-01-02 17:20

Hej
Har et problem, som måske ikke hører under denne gruppe.
Har dog adsl via tdc som, synes jeg, fungerer udmærket.
Imidlertid er jeg en del i gruppen dk.marked.privat.edb
men i 9 ud af 10 gange jeg skal poste bliver jeg afvist.
Nogen der ved hvad der sker og hvordan jeg løser dette
"dumme" problem ?
Er tilsluttet Mailgate, som imidlertid siger at det er
hos tdc - tdc derimod siger at det er hos Newsgate eller
nyhedsserveren.

Mvh
Finn

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-01-02 17:46

"Finn Lissau" <demifilis@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> men i 9 ud af 10 gange jeg skal poste bliver jeg afvist.

Hvilken fejl får du?

http://www.makr.dk/ - Nu med Ugens Link

Fra : Klitgaard

Dato : 19-01-02 18:03

> [...]
> men i 9 ud af 10 gange jeg skal poste bliver jeg afvist.
> Nogen der ved hvad der sker og hvordan jeg løser dette

hvilken fejl?

--
....Klitgaard

Fra : Finn Lissau

Dato : 19-01-02 20:19

"Finn Lissau" <demifilis@privat.tele.dk> wrote in message
Hej
Når jeg skriver min besked og klikker Preview, sker det hver anden
gang at jeg får meddelelse om "at der er mindre text end original"
Så kan jeg tilføje et linieskift og klikke Preview igen, så er den
go nok.
Selvom jeg får et Preview og klikker Post mess. får jeg
"your message has been refused".
Der kan eks.vis 10. min hvor jeg inde i et andet emne og så kn
jeg pludselig poste. Dog i 9 ud af 10 (i hvert fald 8 ud af 10)
gange jeg ønsker at poste, bliver jeg afvist.
Er der en løsning, tror I ?
mvh
Finn

Fra : Finn Lissau

Dato : 19-01-02 20:23

"Finn Lissau" <demifilis@privat.tele.dk> wrote in message

Her tog det mig 4 til 5 gange før jeg knne poste ??

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 19-01-02 21:51

"Finn Lissau" <demifilis@privat.tele.dk> writes:

>"Finn Lissau" <demifilis@privat.tele.dk> wrote in message

> Her tog det mig 4 til 5 gange før jeg knne poste ??

Fjern de irrelevante dele af det, du citerer.

Citerer du for meget, ryger du i diverse filtre rundt omkring.

Mvh.
   Klaus.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-01-02 00:24

Sat, 19 Jan 2002 19:22:35 +0000 (UTC), skrev "Finn Lissau"
<demifilis@privat.tele.dk>:

> Her tog det mig 4 til 5 gange før jeg knne poste ?

Har du aldrig overvejet at bruge en newsreader i stedet for
mailgate?

Det vil jeg tro, at du bliver langt mere tilfreds med.

News er beregnet til at læse med en newsreader og ikke med et
eller andet webinterface.

http://www.usenet.dk/info/dk-oss.html
http://www.usenet.dk/info/newsreadere.html
--