Adaptec AHA-1520B Bios Update
Fra : FTW-81

Dato : 19-01-02 17:21

Hejsa

Jeg ville høre om der ik lige var en herinde der kunne hjælpe mig med en
Bios Update til en Adaptec AHA-1520B ISA SCSI Controller da jeg har brug for
en ny bios til den... det er en version 1.15 der er i den for tiden...

Skriv tilbage på email...

Lohawarez@hotmail.com

Fra : Erik G Christensen

Dato : 19-01-02 18:24

FTW-81 wrote:
> [...]
> en ny bios til den... det er en version 1.15 der er i den for tiden...

Hvad er det du mangler ?

Der er bios 1.4 og 1.4a på Adaptec's hjemmeside.

Men den har svjh både flashram og eprom, så det er måske en brændt
eprom du mangler ?

> Skriv tilbage på email...

Desværre, dette er et fælles forum, og ikke en ren hjælpecentral

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy