GeForce 2 MX 400..... Grafik fejl. (Prøver~
Fra : Kasper

Dato : 19-01-02 16:47

Hej..

Jeg har købt mig et GeForce 2 MX 400,
64mb SDR-ram og TV-Out.
Problemet / problemerne er, at når jeg spiller, f.eks. et bilspil,
så kan jeg køre til et bestemt sted, og så bliver en meget stor del
af grafikken grønt og man kan ikke se noget.

Det andet problem er, at det med TV-Out ikke virker..
Der kommer ingenting på fjernsynet, lige meget hvad jeg gør..

Resten af mit system:
AMD 233mhz ( har kørt med 450mhz, men virker ikke )
5ali61 bundkort
256mb SD-ram
90gb harddisk

Ny driver til grafikkort, ny version af directX, virker ikke.....

Nogen der kan hjælpe???

Kasper

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-01-02 17:11

> Problemet / problemerne er, at når jeg spiller, f.eks. et bilspil,
> så kan jeg køre til et bestemt sted, og så bliver en meget stor del
> af grafikken grønt og man kan ikke se noget.

Har det samme kort og har kun haft problemer med Midtown Madness (fra
Microsoft) både 1'eren og 2'eren eller kører det fint...
Mit TV-Out kunne jeg heller ikke få til at virke men fandt ud af at hvis jeg
ville se det på fjernsynet var det smarteste at vælge Clone (to skærme -
samme billede) og så evt slukke for Monitoren og se filmen på
fjernsynet......

Fra : Kasper

Dato : 19-01-02 20:36

Jeg har det i Midtown Madness 1 og 2, i Mercedes Benz Truck Racing, i Half
Life, og i et par andre racer-spil...
Det med TV-Out, der prøvede jeg det med klon, og så gik der koks i det
hele... Det hjælper ikke. Det er meningen, at man skal have både skæmen sat
til, og fjernsynet, på samme tid, ik'??
Hvad skal jeg gøre??

Kasper

Fra : Villy Jensen

Dato : 19-01-02 21:29

Nvidia og Midtown Madness (2) er en dårlig cocktail!
På Midtown Madness's hjemmeside (hos Micro$oft)
er der en masse bortforklaringer og undskyldninger...

(jeg har også problemer med GeForce MX, men med
detonatordriver v. 4.13.01.1241 kører det 'bedst')

(jeg har ikke prøvet TV-udgangen)

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-02 17:16

"Kasper" <kasper_j@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
[cut]
> Resten af mit system:
> AMD 233mhz ( har kørt med 450mhz, men virker ikke )
> 5ali61 bundkort
> 256mb SD-ram
> 90gb harddisk

AMD 233 mhz? Kan den overhovedet fodre grafikkortet hurtigt nok?
Har du prøvet kortet i en lidt mere moderne maskine?

Laver kortet samme fejl ville jeg fejlmelde det (returnere det).

/Chr

Fra : Enforcer

Dato : 20-01-02 11:00

On Sat, 19 Jan 2002 16:47:04 +0100, "Kasper" <kasper_j@tdcadsl.dk>
wrote:

>Resten af mit system:
>AMD 233mhz ( har kørt med 450mhz, men virker ikke )
>5ali61 bundkort
>256mb SD-ram
>90gb harddisk

Jeg kunne frygte, at det måske er dit bundkort, som ikke leverer nok
strøm til grafikkortet. Det er et velkendt problem på visse ældre
bundkort.

Har du prøvet at sætte grafikkortet i en anden computer?

Mvh.

Enforcer