Dalai Lama personlighedstest
Fra : Allan

Dato : 19-01-02 16:18

en sjov lille test, der faktisk sig en del om en sæl

www.fiduusen.dk/joke/noteview.asp?ID=245

Fra : Have

Dato : 20-01-02 11:22

> en sjov lille test, der faktisk sig en del om en sæl

Den spættet sæl?

Fra : PHK

Dato : 20-01-02 13:25

"Have" <jph@mlh(NO SPAM).dk> skrev i en meddelelse

> Den spættet sæl?

Man retter ikke andres stavebøffer jf. policy for usenet.

Hvis man alligevel gør, så skal man være forbandet sikker på, at man ikke
selv laver en fejl.

F.eks. er det en fejl, hvis man skriver spættet i stedet for spættede.

--
_
|_|

Fra : Have

Dato : 20-01-02 14:10

Jeg indrømmer at det var en unødig hårdt sårende bemærkning. Modtag min
undskyldning herfor Allan

Udover det så hedder det en spættet sæl i bestemt ental.

MVH

Jens

Fra : Ole Nielsen

Dato : 06-02-02 14:01

En sidste mulighed er jo, at der slet ikke er tale om en stavefejl !

ole