Billedanalyse
Fra : Herbert Garonfolo

Dato : 19-01-02 16:10

Hej!

I min fritid fotograferer jeg lidt rundt omkring.. Nu har jeg valgt de to
billeder som jeg synes bedst om i min samling, og nu vil jeg gerne analysere
dem! men.. det er svært at analysere sine egne billeder..

Jeg må nok pointere at billederne er lidt alternative. Hvis I har lyst så
tag et kig på det, og skriv et par ord om hvad der falder jer ind!
http://www.dolciamaro.cjb.net/analyse.html

ps. Hvis I skriver noget, så vil jeg foretrække at I sender det til
nyhedsgruppen, og ikke til min private email.

--
/Herb
www.dolciamaro.cjb.net

---

Fra : max

Dato : 19-01-02 21:27

> [...]
>
> ps. Hvis I skriver noget, så vil jeg foretrække at I sender det til
> nyhedsgruppen, og ikke til min private email.

Måske er det min skærm, men det ser ud til der er gået noget galt i
fremkaldelsen - Hvis det er noget du har fået lavet ude i byen, tror jeg du
har en stærk sag for at få pengene tilbage og en ny film... mvh max

Fra : Per S.

Dato : 24-01-02 17:58

; )) Det program har jeg også...og så er det let at bruge, men det giver jo
ikke noget at analysere som sådan.....andet end at det er et sjovt program
at lege med. Det er min analyse ; ))
Nå ja og så er jeg sikker på de er meget smukkere uden effekterne.
Charlotte