Bærbar MP3 afspiller - Giv mig et par råd
Fra : Frank

Dato : 19-01-02 15:46

Jeg aner ikke hvad der er bedst på markedet. Det skal helst ikke være
for dyrt . (mellem 1500 - 2000 kr) Hvad kan jeg få for den pris? og
kan i anbefale et par stykker til den prisklasse? Skal helst være i
lommestørelsen :)

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-01-02 16:03

"Frank" <u2me_frank@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> for dyrt . (mellem 1500 - 2000 kr) Hvad kan jeg få for den pris? og
> kan i anbefale et par stykker til den prisklasse? Skal helst være i

Hvad går du efter? Skal den kunne afspille CD? Skal det være med harddisk?
Eller abre en almindelig ram-baseret?

Fra : Ukendt

Dato : 19-01-02 16:35

du siger dne skal være i lommestørrelse, så vil jeg ikke anbefale dem der
har cd, har haf en Pine Cdman til Mp3'er i godt ½ år nu, jeg syntes den er
alt for ustabil og skrøblig. Har brugt den da jeg kørte scooter til og fra
arbejde. Hvis jeg skulle købe nu ville jeg købe en mp3man der ikke havde MM
hukommelse da de er sk... dyre hvis man vil have mere hukommelse.. Også
ellers en der havde over 64mb hukommelse

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-01-02 17:14

> [...]
> for dyrt . (mellem 1500 - 2000 kr) Hvad kan jeg få for den pris? og
> kan i anbefale et par stykker til den prisklasse? Skal helst være i

Se:
www.medietech.com/shop/productinfo.asp?id=106 den virker fin nok og hvis du
køber et 128 kort så holder du dig inden for budgettet er selv ved at
bestille en....

Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Klitgaard

Dato : 19-01-02 19:16

> [...]

> for dyrt . (mellem 1500 - 2000 kr) Hvad kan jeg få for den pris? og
> kan i anbefale et par stykker til den prisklasse? Skal helst være i

Kig her:

http://www.ethershop.dk/default.asp?info=155

--
....Klitgaard

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 20-01-02 00:01

Kan varmt anbefale Frontier Labs NEX2

http://shop-server.dk/cgi-bin/ncommerce3/ExecMacro/prcdata/prodframe.d2w/rep
ort?prrfnbr=2377728&prmenbr=302&CGRY_NUM=305183

Suveræn lyd - og ALDRIG fejl i afspilningen ! Klarer alle bitrates incl. VBR
encodede filer. Softwaren er opgraderbar = fremtidssikret. Jeg bruger den
ca. 2 timer dagligt og det passer lige med at jeg skifter batterier én gang
om ugen. Køb et par billige Sony ear-plugs med bass-boost - FUCK så styrer
det bare for hårdt 8)))