Ny harddisk hvilke kan anbefales
Fra : kim014

Dato : 19-01-02 15:27

Jeg skal have ny HD da min gamle har fået bad clusters og fryser engang
imellem efter klikken i HD. Nå men jeg har tænkt mig at købe en 40 gb. 7200
omdr/min Men hvilke mærker kan anbefales og hvlke skal man holde sig fra.
Hvis jeg bestiller online idag vil jeg så få HD på tirsdag??? Mvh. Kim

Fra : Mads Stetter

Dato : 19-01-02 18:42

Helt klart en Seagate barracuda 40 ell 60 GB... Siger ikk en skid og har ikk
en stor fejlprocent!

(Har selv en)

MVH Mads Stetter

Fra : Mikael Østergaard Je~

Dato : 19-01-02 19:42

"Mads Stetter" <stetter@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Helt klart en Seagate barracuda 40 ell 60 GB... Siger ikk en skid og har
ikk
> en stor fejlprocent!

100% enig

Mikael

Fra : Krumme

Dato : 20-01-02 19:19

Også enig, har en selv.

Krumme

Fra : Michael Nielsen

Dato : 20-01-02 14:14

> [...]
> omdr/min Men hvilke mærker kan anbefales og hvlke skal man holde sig fra.

Jeg købte lige før jul en Seagate Barracuda IV på 80 GB. Den siger
stort set ingenting selvom kabinettet er åbent. Det er blæseren i
PSU'en der larmer mest i min maskine.

Den skulle gerne kunne fås i en 40 GB udgave til under 1000,-

> Hvis jeg bestiller online idag vil jeg så få HD på tirsdag??? Mvh. Kim

Formentlig ja. Det afhænger naturligvis af, om leverandøren har nogle
på lager. Hvis man kigger på www.edbpriser.dk er der flere
leverandører der har varen på lager til under 1000,-. Der står
leveringstid 1-2 dage.

--

Michael Nielsen michael@mnielsen.dk
http://www.mnielsen.dk

WindowError:00B Inadequate disk space. Need 50 meg mini.