Lydløs PC
Fra : Kenneth og Camilla

Dato : 19-01-02 15:18

Hej
Jeg læste for et par uger siden i Politikens lørdagsliv om en vandkælet PC.
Imidlertid fik jeg smidt sektionen ud før jeg fik skrevet navnet på firmaet
ned´. Er der nogen der har høst om firmaet og eventuelt ved hvordan man kan
komme i kontakt med det??

Pft og fortsat god weekend

Kenneth Manby

Fra : Jesper Buch Hansen

Dato : 19-01-02 15:32

Hvad med www.noisecontrol.dk?

Fra : Devast8or

Dato : 19-01-02 15:40

http://www.studiedata.dk/ har noget vandkøling

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Claus Olsen

Dato : 19-01-02 20:49

www.waterheads.dk

Claus

Fra : Butch

Dato : 20-01-02 19:07

> [...]
firmaet
> ned´. Er der nogen der har høst om firmaet og eventuelt ved hvordan man

Hej
Mon ikke det er
http://www.koolance.com/
De har skrevet om.