Terratec - digital in /out
Fra : Mureren

Dato : 19-01-02 15:05

Hejsa...

Har lige monteret et SixPack 5.1+

Med i pakken er der et kabel til digital in på lydkortet, hvor skal det
tilsluttes i den anden ende ?
På bundkortet, hd'en eller hva' ?

Bundkortet er et Microstar K7T266 Pro2 RU
Jeg synes ikke umiddelbart der er nogen steder at sætte det på
bundkortet....
Stikket er af samme type som dem der går fra cd-rom/dvd til lydkortet, bare
halvt så bredt...

Mureren

Fra : Mogens Veng

Dato : 19-01-02 15:46

On Sat, 19 Jan 2002 15:05:12 +0100, "Mureren" <mureren@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>bundkortet....
>Stikket er af samme type som dem der går fra cd-rom/dvd til lydkortet, bare

Nogle CD drev har et digital-out stik ved siden af det almindelige
audio stik og det er her at stikket kan bruges.
Hvis ikke dit CD drev har dette stik, så har du ikke noget at
bruge den ledning til.

Mvh Mogens

Fra : Mureren

Dato : 19-01-02 17:30

> Nogle CD drev har et digital-out stik ved siden af det almindelige
> audio stik og det er her at stikket kan bruges.
> Hvis ikke dit CD drev har dette stik, så har du ikke noget at
> bruge den ledning til.

Juhuuu, har fået overførslen fra pc til forstærker/MD til at virke
Jeg satte også det føromtalte stik i, men det hjalp ikke noget, Windows
Media Player kommer med en meddelelse om at den desværre ikke kan afspille
digitalt fra mit cd-rom drev...men det er også ligegyldigt, skal ikke bruge
det

Mureren