TV OUT???
Fra : Poseidon

Dato : 19-01-02 14:04

Efter jeg har sat S-VHS kabel til mit grafikkort er der ikke længere farver
på mit Tv men jeg havde ikke nogle problemer med phono kabel, nogle der kan
hjælpe mig??

MVH Rune

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 19-01-02 14:54

> [...]
farver
> på mit Tv men jeg havde ikke nogle problemer med phono kabel, nogle der

Find noget med PAL og NTSC i din tv-out opsætning det er sikkert det der er
galt
Det skal bruge PAL.....

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Peter Rinder

Dato : 20-01-02 12:22

> [...]
farver
> på mit Tv men jeg havde ikke nogle problemer med phono kabel, nogle der

Jeg tror du har glemt at indstille dit tv til S-VHS.

/Peter

Fra : Michael Thomsen

Dato : 20-01-02 12:37

Det er fordi dit fjernsyn ikke understytter NTSC formatet. Så S-VHS kan du
ikke bruge.!

Fut evt. dk.teknik.lyd

Fra : Michael Carlson

Dato : 22-01-02 15:27

Det er fordi at din TV ikke understøtter Super-Vhs

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-02 12:18

Du skal sætte en Video composite kabel mere på.. ligner et alm JACK stick
til lyd... som regel gult. Jeg hvade samme problem, og da jeg satte dette
kabel på, var der farver!