Kalenderprogram til både og
Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 19-01-02 11:52

Hej NG!

Dette er egentlig ikke et særligt teknisk spørgsmål, men hermed
problemet:

Jeg kunne godt tænke mig et kalenderprogram (en PIM) som både virker
under MS Windows og Linux. I praksis skal der være tale om to
programmer, men som kan læse fra samme fil. Altså: Et
platformsuafhængigt kalenderprogram.

Årsagen er at jeg arbejder med begge platforme og det ville være
praktisk at aftaler mm. kan indføres og administreres fra begge steder.
WINE kan ikke komme på tale (det er sgu for kludret). Og
OpenOffice/Staroffice er måske for meget at installere for kun denne ene
funktionalitet.

Jeg tænkte på om nogle har skrevet et JAVA-program, men efter at have
ledt et par timer så har jeg ikke fundet noget.

Man kunne selvfølgelig altid kode noget selv, men det tager tid.

Mvh
Martin

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 19-01-02 12:02

Der er mange webgrænseflader som fx twig. http://twig.screwdriver.net/

Fra : CykelSmeden fra Aalb~

Dato : 19-01-02 12:52

"Christian E. Lysel" <chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> skrev i en
meddelelse news:3C495211.40304@example.net...

> Der er mange webgrænseflader som fx twig. http://twig.screwdriver.net/

eller BBS:

http://www.brownbearsoftware.com/

som er en fortræffelig arbejdsgruppekalender lavet i perl
derfor let at lave tilpasninger, dansk etc.

finn

Fra : Martin Agersted Jarl

Dato : 19-01-02 14:37

Hej!

"Christian E. Lysel" wrote:

> Der er mange webgrænseflader som fx twig. http://twig.screwdriver.net/

Ja, men det er jo netop med en webgrænseflade. Det jeg leder efter er et
selvstændigt program med en rigtig GUI. Webgrænseflader er i længden
besværlige at arbejde med.

Mvh
Martin