For helvede da !
Fra : Finn Jensen

Dato : 19-01-02 08:58

God morgen,

Jeg var ude at gå mogentur med hunden og ville lige smutte indenom bageren
efter et par rundstykker så Runa blev sat i krogen udenfor. Det var blot det
lille problem at hun er højløbsk så da jeg kom ud var en satans hanhund godt
i gang !. De ord der kom ud af min mund vil jeg ikke gengive her men de var
ikke særlig pæne.

Men det nytter jo ikke noget at blive sur på hanhunden da han jo blot fulgte
sine drifter men jeg vil nu lige tale et par alvorsord med ejeren som blot
havde lukket hunden ud uden opsyn.

Jeg må så finde ud af noget med dyrlægen på mandag for jeg vil altså gerne
selv bestemme hvilken han jeg vil bruge men der er vist kun en østrogen
insprøjtning som hjælper men desværre kan denne have store bivirkninger, men
dels er Runa oppe alderen og dels blev jeg nødt til at flytte så p.t. har
jeg ikke mulighed for hvalpe, så jeg har vist ikke så mange alternativer.

Imens vil jeg fortsætte med at tørre savl af nakke og ører af Runa !.

Fortsat god dag alle sammen.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Sannie

Dato : 19-01-02 10:07

Jeg kan sgu godt forstå din frustration og din afmatg!

Mine tanker og ord er fattige men velmente:
Jeg håber, dyrlægen kan hjælpe Jer på bedste måde, så Runa ikke får
ubalance i sit hormonsystem og at du får ro til at flytte.
Held og lykke når tiden kommer til det planlagte kuld hvalpe.
Knus
Sannie!

http://www.kandu.dk/

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-01-02 10:03

"Finn Jensen" <figowitz@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hanhund godt
> i gang !. De ord der kom ud af min mund vil jeg ikke gengive her men

Forstår dit raseri og vredesudbrud for det er da under al kritik at
lukke sin hanhund ud uden opsyn .. ja uanset om det er en tæve eller
en hanhund bør hunden jo være under opsyn men set i bakspejlet var
det så ikke også risikabel af dig at stille en højløbsk tæve på en
krog uden for en butik?? men OK jeg vil give dig ret i at det faktisk
burde kunne lade sig gøre idet hunde jo ikke må og bør færdes uden
opsyn ..

Masser af hils og ønsket om en god weekend fra Ami (der i øvrigt
aldrig kunne drømme om at parkere en hund uden for en butik )

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-01-02 11:02

"Anne-Marie Prange Madsen" <woopie@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> krog uden for en butik?? men OK jeg vil give dig ret i at det faktisk
> burde kunne lade sig gøre idet hunde jo ikke må og bør færdes uden

Det er nu ikke noget problem herude da alle kender både mig og Runa så der
er ikke nogen fare ved at sætte hende udenfor en butik. Jeg bor jo alligevel
så langt ude på landet hvor tyveri er en by i Rusland, så af den grund ser
jeg ikke noget forkert ved at lade hende sidde og vente udenfor.

Men risikoen var jo tilstede med en hanhund når man har en løbsk tæve, det
ved jeg godt men jeg gik fejlagtigt ud fra at folk havde blot nogenlunde
styr på deres hunde og ikke blot lukkede dem ud på egen hånd klokken meget
tidlig om morgen.

Jeg kan ikke gøre noget ang. erstatningsmæssigt da det er mit problem som
tæve ejer at sørge for at ingen kan komme ind til Runa når hun er i løbetid
men det er nu klart en overtrædelses af hundeloven som siger at alle større
hunde skal holdes i snor fra solnedgang til solopgang så på dette punkt har
hanhundeejeren overtrådt lovgivningen, men jeg får næppe noget ud af at
anmelde dette for ejeren har ikke en gang styr på sit eget liv så hvordan
skulle hun have det på hundens liv ?.

Men hannen kan jo ikke gøre for det og desuden er han en meget sød hund men
alligevel.......... Det fritager vel ikke ejeren for at have et ansvar for
ham?.

> Masser af hils og ønsket om en god weekend fra Ami (der i øvrigt
> aldrig kunne drømme om at parkere en hund uden for en butik )

Næh der er så meget du ikke kunne drømme om Ami )

God weekend til dig også.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-01-02 14:00

> [...]
grund ser
> jeg ikke noget forkert ved at lade hende sidde og vente udenfor.

Nej OK nu var det også nærmere det at hun var højløbsk der gjorde at
jeg i dette tilfælde ville mene det var risikabbelt .. for netop det
at du bor langt ude på landet som du siger du gør bevirker vel så også
at risikoen for løse hunde er desto større ..

> [...]
nogenlunde
> styr på deres hunde og ikke blot lukkede dem ud på egen hånd klokken

Tja her hvor jeg bor er der også folk der ikke har styr på deres hunde
og bare lukker dem ud og det er faktisk netop i de tidlige morgentimer
at disse mennesker vælger at lukke deres hund ud på egen boldgade ..
hvis de endda ikke er så ansvarsløse i ly af mørket at lukke hunden ud
med line på og så påstå at den har revet sig løs fra dem eller er
stukket af fra haven .. jo nogle mennesker har underlige måder at have
hund på .. og virker alt andet end ansvarlige i den måde de holder
hund ...

> [...]
større
> hunde skal holdes i snor fra solnedgang til solopgang så på dette
Ja men det gælder da også generelt (lovmæssigt mener jeg) at man ikke
lader sin hund færdes løs uden den er under opsyn

men jeg får næppe noget ud af at
> anmelde dette for ejeren har ikke en gang styr på sit eget liv så
hvordan
> skulle hun have det på hundens liv ?.

Nej igen gælder det at der nok er en befolkningsgruppe der ikke burde
kunne anskaffe sig hund .. eller for den sags skyld børn .. for har
man ikke styr på sit eget liv hvordan søren skal man så have det
dyrenes eller børnenes liv ??

> [...]
hund men
> alligevel.......... Det fritager vel ikke ejeren for at have et

Nej bestemt ikke .. så ville en hver hundejer jo kunne lukke deres
hund ud uden opsyn for alle mener vel at have en meget sød og god hund
... når de selv skal sige det ...

> Næh der er så meget du ikke kunne drømme om Ami )

Ja men heldigvis også mange sjove og hyggelige ting jeg sagtens kunne
finde på
)

hav en god weekend og lad os så høre hvordan det gør med vovsen når du
har snakket med dyrlægen mandag ..

Masser af hils fra Ami ..

Fra : Kosmonauten

Dato : 19-01-02 10:42

Hejsa,
sikken en start på weekenden!
Hanhundens drifter kan ingen lastes for, men det er groft uforsvarligt at
lade sin hund løbe løs uden opsyn.
Ejeren skal ha et par alvorlige ord med på vejen, ingen tvivl om det.
Håber ikke at din hund får problemer med hormonsprøjten.
På trods af det skete ønskes du en god weekend.
Mvh
Martin & Laika

Mvh
Martin & Laika

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-01-02 11:06

"Kosmonauten" <kosmonauten@xxxolsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
> sikken en start på weekenden!

Ja det er ikke hverdag man får en gratis parring !

> [...]
> Ejeren skal ha et par alvorlige ord med på vejen, ingen tvivl om det.
> Håber ikke at din hund får problemer med hormonsprøjten.

Det håber jeg heller ikke men nu må jeg lige snakke med dyrlægen på mandag
for jeg har netop snakket med ham og han siger at indsprøjtningen skal
fortages indenfor 5 døgn efter en uønsket parring ellers skal fosterne
fjernes ved en operation og der er jeg jo ikke meget for.

> På trods af det skete ønskes du en god weekend.

Jeps..i lige måde.....vejret er jo regnfuldt så det er på med regnfrakken og
ud i naturen i weekenden

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Kosmonauten

Dato : 19-01-02 12:40

> "Kosmonauten" <kosmonauten@xxxolsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ja det er ikke hverdag man får en gratis parring !
Hehe ;c)

> [...]
> fortages indenfor 5 døgn efter en uønsket parring ellers skal fosterne
> fjernes ved en operation og der er jeg jo ikke meget for.

Det forstår jeg godt, enhver operation er jo en risiko, hvor gammel er hun??

> Jeps..i lige måde.....vejret er jo regnfuldt så det er på med regnfrakken
og
> ud i naturen i weekenden
Yeps, intet er så skønt som at se min egen Springerblanding tonse igennem
hække og buske i parken og ligne et omvandrende sumpmonster når hun kommer
hjem ;c)

Uanset hvad der er blevet skrevet, er det smadder irriterende at folk ikke
holder deres løse hunde under opsyn.
I dit tilfælde var resultatet en uønsket parring, men det kunne jo lige så
godt have været et overfald på anden hund el. et barn for den sags skyld.
Vi tæveejere er jo bagud i forhold til ligestillingen når man kigger på det
rent forsikringsmæssige i denne sag ;c)
Fortsat god weekend med regn og slud ;c)
Martin & Laika

Fra : Sbjeppe

Dato : 19-01-02 11:16

Hejsa!

Jamen jeg vil da starte med at håber du får en god weekend alligevel og så
selvfølelig at dyrlægen kan ordne det uden de store problemer, meeeeeen helt
ærlig lige meget hvor meget man vender og drejer den så efterlader man for
F.... da ikke en højløbsk tæve udenfor en forretning! Efter du har gået en
god tur med damen (hvor hun har lagt duftspor ud til højre og venstre) kunne
det jo tænkes at en hanhund der normalt ikke strejfer havde fået færden af
hende ik...... og så skal der altså meget til at holde ham væk!!!! Jeg vil
lige sige at jeg udelukkende har haft tæver og derfor så udemærket forstå
din frustration, men det rykker ikke ved min overbevisning om at det lige så
meget er din egen skyld!!!

Mvh. Sbjeps!

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 19-01-02 13:43

"Sbjeppe" <sbjeppe@rhk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> din frustration, men det rykker ikke ved min overbevisning om at det lige

fornemmer en løbsk tæve 3 km fra os så >>har jeg et hyr med ham .........
Jeg undskylder ikke den hanhund, der forgreb sig på din tæve, men vil også
forretningen (Ja, det siger jeg, der sætter min >>(han) hund uden for en
forretning - men det er ikke det sagen drejer sig om) Din tæve har lige
været klar til at >>blive parret, for tæver har også noget at skulle have
sagt når de er i løbetid ! Igen ikke for at undskylde >>hanhunden ........
Det jeg tænker mest på er, at din tæve skal have en indsprøjtning - Det kan
få >>konsekvenser fremover, altså at din tæve kan blive steril ........
(Nu har jeg måske helt ødelagt din >>weekend?) - Klap Runa ....

Hilsen Pia

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-01-02 14:01

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det jeg tænker mest på er, at din tæve skal have en indsprøjtning - Det
kan
> få >>konsekvenser fremover, altså at din tæve kan blive steril ........

Hun får ingen har jeg besluttet.

> (Nu har jeg måske helt ødelagt din >>weekend?) - Klap Runa ....

Næh den er nu ikke ødelagt.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 19-01-02 14:35

> kan
>
> Hun får ingen har jeg besluttet.

> Næh den er nu ikke ødelagt.

Hilsen Pia

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-01-02 14:00

> [...]
> F.... da ikke en højløbsk tæve udenfor en forretning! Efter du har gået en

//Klip//

Lovgivningsmæssigt er det ikke mig der har overtrådt lovgivningen men
derimod ejeren af hanhunden som har lukket den ud uden opsyn og endda i
mørke så allerede på dette punkt så er 2 paragraffer i hundeloven overtrådt
af hanhundeejeren.

Hvis du vil forbyde tæver i løbetid så er næste skridt vel at forbyde biler
blot fordi nogle kan finde på at køre spritkørelse ?. Eller koben fordi de
kan bruges til indbrud ?. Eller computere fordi de kan bruges til hacking ?.
Eller ...eller ... eller ?.

Nej den holder ikke.

Ang. duftspor så skulle jeg vel holde hende inde i huset i de 3 uger
løbetiden vare eller hvad ?.

Nok skal jeg tage mine forholdsregler når min tæve er i løbetid men jeg kan
for fanden da ikke også gå og lege politi og sørge for at alle overholder
hundeloven eller bare noget så simpel som at holde deres hunde under opsyn?.
Det er i det mindste en by jeg bor i og ikke ude på landet hvor man kunne
forvente dette.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Sbjeppe

Dato : 19-01-02 14:38

Jamen kære Finn..... læser du det jeg skriver eller reagerer du bare på at
jeg mener du selv bære en stor del af skylden..... ????? Det mener jeg
iøvrigt stadig! Det er rigtigt de ting du skriver, men du går da vel heller
ikke fra dit hus uden at låse hoveddøren vel??? Min pointe er at selv om du
har ret mht. overtrædelse af hundeloven osv. så gør det ikke noget selv at
tænke sig om en gang i mellem...vel? JEG VILLE ALDRIG LADE MIN HØJLØBSKE
TÆVE STÅ ALENE UDENFOR EN FORRETNING!!!! Og igen, så har jeg udelukkende
haft tæver, så jeg er altså ikke en eller anden frustreret hanhundeejer, der
ikke kan holde sin hund indenfor pga en højløbsk tæve!

Held & lykke med flytningen,
Sbjeps!

newse28.1957$XA5.290554@news000.worldonline.dk...

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 19-01-02 17:01

> [...]
der
> ikke kan holde sin hund indenfor pga en højløbsk tæve!

Til gengæld er jeg ejer af en frustreret hanhund, jeg har svært at holde
indendørs på grund af løbske tæver - men til dato er han da ikke sluppen
ud.....

Hilsen Pia

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 19-01-02 17:30

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@mail1.stofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:a2c5b6$11k$1@sunsite.dk...

> "Sbjeppe" <sbjeppe@rhk.dk> skrev i en meddelelse
>
> Til gengæld er jeg ejer af en frustreret hanhund, jeg har svært at
holde
> indendørs på grund af løbske tæver -

På en eller anden måde tænder jeg enormt på en bemærkning som din,
idet du får det til at lyde som om at hele problemet er den løbske
tæve .. hvilket jo ikke er tilfældet .. at du har besvær med en
frustreret handhund grundet løbske tæver kunne jo ligge i at du ikke
har lært hunden at den ikke har en disse at køre ved andre hundes
bagparti .. jeg har faktisk gennem en god veninde hørt at netop at
lære sin hund at andre hundes bagparti er tabu kan lade sig gøre via
træning .. og med held .. og det var måske noget flere
hundetræningsklubber kunne tage op .. og område handhundeejere kunne
sætte ind på at træne med deres hund ..
Endvidere er fakta jo at hunde ingen steder må færdes uden at være
under opsyn og det må altså påhvile hanhundeejeren at så meget tjek
på sin hund at den ikke bare kan stikke af fordi en hund 3 km. derfra
er i løbetid ..

mvh Ami ..

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-01-02 17:57

> [...]
> træning .. og med held .. og det var måske noget flere
> hundetræningsklubber kunne tage op .. og område handhundeejere kunne

Der er faktisk noget rigtig i det du siger.

I de klubber jeg normalt træner i praktiseres dette og man kan faktisk have
løbske tæver med til træningen uden at hanhundene tager særlig notits af
det. Vi gør dette dog normalt ikke lige de par dage hvor tæven er højeste i
løbetiden men det er ikke på grund af hanhundene men på grund af at tæverne
godt kan være lidt "rundt på gulvet" disse dage, så for ikke at komme til at
ødelægge noget træningsmæssigt.

> [...]
> under opsyn og det må altså påhvile hanhundeejeren at så meget tjek
> på sin hund at den ikke bare kan stikke af fordi en hund 3 km. derfra

Det var min pointe med det. Ikke om jeg burde have taget min tæve med ud
eller ej for selv en løbsk tæve skal af med vandet en gang i mellem. Jeg er
da heller ikke sur over det skete bortset fra på ejeren af hanhunden, men
lad det nu ligge så moral har det vist været nok af allerede på nuværende.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 19-01-02 18:35

> [...]
> frustreret handhund grundet løbske tæver kunne jo ligge i at du ikke
> har lært hunden at den ikke har en disse at køre ved andre hundes

...... Når du reagerer eller tænder for at bruge dit udtryk på min bemærkning
(eller hvad det er du tænder på) så er det lige præcist det samme min
hanhund gør når han dufter en løbsk tæve ! Og for at vende det hele om kan
man så sige, at du måske burde lære, at man ikke bør tænde på nogen som
helst bemærkning - Jeg lader dette stå lidt ....

> [...]
> træning .. og med held .. og det var måske noget flere
> hundetræningsklubber kunne tage op .. og område handhundeejere kunne

Jeg kan da sagtens styre min hanhund - modsat ville han da være et
besynderligt hanhund om han overhovedet ikke reagerede på en løbsk tæve !
Helt ærligt og det med, at man kan lære en hanhund at ignorere en løbsk tæve
tror jeg simpelthen ikke lader sig gøre ! Det strider imod enhver naturlov -

Jeg sidder og tænker på hvorledes man kan træne en hanhund til at ignorere
løbske tæver ...................... ???

Pia

Fra : Pia

Dato : 19-01-02 18:54

> Jeg sidder og tænker på hvorledes man kan træne en hanhund til at ignorere
> løbske tæver ...................... ???

Det kan jeg ikke svare på, men der boede en mand her, som, når hans hanhund
prøvede at lægge op til en tæve, råbte NEJ, det er FARS! - og så tøffede
hunden videre uden at hoppe på...

:Pia

Fra : Liz

Dato : 19-01-02 11:20

"Finn Jensen" <figowitz@worldonline.dk> wrote in message
> God morgen,

God morgen allesammen og især Finn,

Stort grin for stakkels Finn. Godt det ikke er mig. Men held og lykke med
både dyrlægen og flytningen. Lad os da vide hvordan det arter sig, ikke?
Fortsat god weekend - husk at en ulykke kommer sjældent alene!!!!!!!!!
))

Hilsen Liz

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-01-02 14:03

"Liz" <lizb@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> både dyrlægen og flytningen. Lad os da vide hvordan det arter sig, ikke?
> Fortsat god weekend - husk at en ulykke kommer sjældent alene!!!!!!!!!

Jeps...bare du syntes det er morsomt !

Nå må se hvad der går over til.
Hverken Runa eller han hunden er skyld i det skete da dejo blot fulgte deres
drifter. Den som jeg er sur på et ejeren af hannen som blot lukkede han ud i
mørket på egen hånd.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Villy M. Olsen

Dato : 19-01-02 14:26

Hej til alle
Ja det er jo det nemmeste -at bebrejde andre for de bommerter, som man selv
begår.

Hilsen -Villy

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 19-01-02 14:35

> Hverken Runa eller han hunden er skyld i det skete da dejo blot fulgte
deres
> drifter. Den som jeg er sur på et ejeren af hannen som blot lukkede han ud
> mørket på egen hånd.

ud på, hvor svært det er at holde >>en hanhund inde når der er højløbske
tæver - Det kan være, at hanhunden kan være sprungen over et hegn - >>hvad
ved jeg - Kender du hanhundens ejer?

have - genboens hanhund sprang >>over (Ingen vidste hvordan, da hegnet var
180 cm højt!) og 9 uger efter var der blandingshvalpe - min bekendt
konfronterede ejeren af hanhunden med dette hvortil denne svarede: "næhhhh,
hvor skønt - er Bimmer bleven far!" ........ der var ingen problemer med at
finde hjem til de 3 hvalpe - for alle i Bimmers familie fik een ..... Om
ikke andet er det da en god historie at få ..........

Hilsen Pia

Fra : Sannie

Dato : 19-01-02 18:31

JEG HAR HELT ÆRLIGT OPGIVET AT LÆSE INDLÆGGENE!

Kære Jer, der er så søde at svare:
Gider I gøre Jer lidt mere ulejlighed, så det er til at se, havd er der
"svar" og "gammel" tekst!

Jeg synes, emnet er spændende og evigt aktuelt, så det fortjener den
relevante opmærksomhed!!! Desværre opgiver jeg faktisk allerede på
forhånd, når jeg ser alle de >>>>><<<<<<>>>>><<<
<<<<<>>>>><<<<<>>>>
<<<<<<>>>>>>><<<<<<
og selv skal sortere før- efter-tekst.

Knus (med bedende hundeøjne ;?)
Sannie

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 19-01-02 18:37

> [...]
> relevante opmærksomhed!!! Desværre opgiver jeg faktisk allerede på
> forhånd, når jeg ser alle de >>>>><<<<<<>>>>><<<
midt inde i sætningerne, så er >>>det jo ikke let, vel søde Sanne (med de
bedende hundeøjne)....

Pia

Fra : Sannie

Dato : 19-01-02 19:13

Kære søde Pia.
Det er ikke så svært (med eller uden bedende hundeøjne) at slette den
oprindelige tekst, og derefter - eventuelt - kopiere teksten der skal
besvares .... inden man besvarer den !!!

Jeg viser lige, : .....

<<
midt inde i sætningerne, så er >>>det jo ikke let, vel søde Sanne (med
de
bedende hundeøjne)....

Pia

Hvor let det er, at indsætte en tekst, fra et tidligere indlæg!!

Knus fra mig ...
der hedder Sannie ... ikke Sanne! ))))

men jeg er stadig glad

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 19-01-02 21:12

"Sannie" <Sannie.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedende hundeøjne)....
>
> Pia
>
> Hvor let det er, at indsætte en tekst, fra et tidligere indlæg!!

Hilsen Pia

Fra : Finn Jensen

Dato : 19-01-02 19:11

> midt inde i sætningerne, så er >>>det jo ikke let, vel søde Sanne (med de
> bedende hundeøjne)....

Det ville hjælpe gevaldig hvis man satte sig ind i hvordan Usenet forgår.
( http://www.usenet.dk ) og specielt :

Venligst
Finn Jensen

Fra : Sannie

Dato : 19-01-02 19:49

Ææææææ........
øøøøøhhhh..

og jeg vil da gerne lære ....

Fortæl mig (gerne) hvad der gør det lettere ...
Hvad jeg (vi) skal sætte mig (os) ind i!

Jeg vil så gerne gøre det så godt som muligt, ... og er meget modtagelig
for vejledninger.
Endnu engang knus
fra
Sannie

http://www.kandu.dk/

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 19-01-02 21:13

> Det ville hjælpe gevaldig hvis man satte sig ind i hvordan Usenet forgår.
> ( http://www.usenet.dk ) og specielt :
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Hilsen Pia

Fra : Heidi Sjursen

Dato : 19-01-02 23:50

[Pia Palmblad Wright]

Er du sikker på du leste det som sto der? En av grunnene til
at ting blir rotete (bortsett fra at mange skriver svaret over
"spørsmålet") er at noen velger å markere hvor _sin_ tekst
begynner, (noe som ikke burde være nødvendig hvis man siterer
riktig) med å sette inn diverse tegn. Det kan se ut til at
ditt valg er >>, noe som igjen skaper forvirring, da (hvis man
har en newsleser som fungerer som den skal) det så vil se ut som
om det du skriver er noe du siterer fra andre... Se eksemplene på
websiden om hvordan riktig sitering ser ut.

Hmm... hjalp dette, tro?

Heidi Sjursen

--
http://www.sofar.dk

Fra : Kjeld Lilholm

Dato : 20-01-02 04:43

Hej Finn
Nu har jeg læst alle de indlæg der har været vedr. din oplevelse. Og sikke
en masse l... nogle skriver. På bundlinien står der at din tæve er med
hvalpe, og en tilsyneladende kvinde har ladet sin hanhund lufte på egen
hånd. - eller har hun ? Er hunden løbet uden at få lov !!!!!
Men summa sumarum så står du i mine øjne - har selv to tæver - som et
undskyld sproget - kæmpefjols. En tæve i løbetid kunne også selv stikke af.
Hun er jo også interesseret. Men du har måske trænet hende i ikke at følge
sine hormoner. Skam dig Finn. Uanset hanhundeejerens uforsvarlighed......
Vh
Lilholm

Fra : Finn Jensen

Dato : 20-01-02 06:45

"Kjeld Lilholm" <lilholm@familie.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Finn
> Nu har jeg læst alle de indlæg der har været vedr. din oplevelse.

Det tror jeg ikke du har ?.
Ellers ville du vel ikke skrive resten af det du skrev.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Sannie

Dato : 20-01-02 10:23

Nu må I virkelig ha´ mig undskyldt ... ALLE SAMMEN!!!!!

Finn skriver om sin ærgrelse ...
og det eneste I kan finde ud af er at gentage, hvilket fjols I synes,
han har været.

Hvad i himlens navn gavner det Finn og hund?????
Han ved det sgu da godt. Jeg har ikke opfattelsesn af, at han er
fatsvag, ... men det er I da, siden i bliver ved og ved og ved ....

Nyder I virkelig så meget at dunke andre oven i hovedet ... for så synes
jeg, I skulle melde Jer til boksetræning!

Rigtig god søndag ALLE SAMMEN

og knus fra
Sannie

http://www.kandu.dk/

Fra : Kosmonauten

Dato : 20-01-02 10:31

> [...]
> han har været.
>
> Hvad i himlens navn gavner det Finn og hund?????
Det har du bare ret i.
Skaden er sket og Finn skulle bare ha luft, men i bagklogskabens tegn er det
nemt at dunke andre.

Ditto søndag herfra
Martin & Laika

Fra : Finn Jensen

Dato : 20-01-02 10:55

> [...]
>
> Finn skriver om sin ærgrelse ...
> og det eneste I kan finde ud af er at gentage, hvilket fjols I synes,

//klip//

Hej Sannie,

Det vender man så hurtig til herinde .

Og skulle man gå glip af et enkelt indlæg der fortæller hvor stor fjols man
er så skal de næste 25-30 indlæg nok fortælle det samme.

Fortsat god weekend til dig

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Pernille

Dato : 20-01-02 11:46

> Og skulle man gå glip af et enkelt indlæg der fortæller hvor stor fjols
man
> er så skal de næste 25-30 indlæg nok fortælle det samme

Hej Finn

Forskellen på dig og så mange andre er , at du bliver ærgelig over en "
dumhed " men skjuler den ikke.

Vi kommer alle til at lave en fejl i ny og næ.

Claus
Der ikke kan tælle alle de dumheder han har lavet i sit lange liv.

Fra : Finn Jensen

Dato : 20-01-02 12:09

"Pernille" <Mito@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Hej Finn
>
> Forskellen på dig og så mange andre er , at du bliver ærgelig over en "
> dumhed " men skjuler den ikke.
>
> Vi kommer alle til at lave en fejl i ny og næ.

Jo men jeg mener stadig ikke det var min fejl.
Hvis det skulle være tilfældet så er det åbentbart OK at overtræde
Hundeloven for ejeren af han hunden ?.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 20-01-02 20:43

Hej Finn

Du kan vel ikke være uenig i, at du begik en dumhed, OG hanhundeejeren brød
hundeloven?

Et sted forvirrer du mig: Har du opgivet at give din hund en abortsprøjte???
*nysgerrig*

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Finn Jensen

Dato : 20-01-02 21:08

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Finn
>
> Du kan vel ikke være uenig i, at du begik en dumhed, OG hanhundeejeren
brød
> hundeloven?

Jo det er jeg.

> Et sted forvirrer du mig: Har du opgivet at give din hund en
abortsprøjte???
> *nysgerrig*

Ja det har jeg.

--