[JS] sti til billede
Fra : Niels Henriksen

Dato : 18-01-02 21:28

Jeg benytter følgende

Open.src = "../gfx/common/nedtrekant.gif"

til at pege ned på et billede i en anden mappe. Men hvorfor vil den ikke
vise billedet. Det går fint når jeg gør det i ren html, men ikke når JS skal
overtage visningen. Hvorfor?

--
Niels Henriksen

Fra : Anders Roy Christian~

Dato : 19-01-02 22:38

Niels Henriksen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> vise billedet. Det går fint når jeg gør det i ren html, men ikke når JS skal

Sjovt nok, jeg programmere selv asp hvor jeg oplevede samme problem. Jeg lavede
forbindelsen til en database også ved at bruge "../" Dette virkede heller ikke,
jeg ved ikke hvorfor, men du kan lave den fulde sti til billedet også vil jeg
tror det virker.

Håber det hjalp! ellers må du sige til!

Med venlig hilsen Anders Roy Christiansen

http://www22.brinkster.com/jesand/

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Niels Henriksen

Dato : 20-01-02 11:35

"Anders Roy Christiansen" <anders.roy@hristiansen.mail.dk> wrote in message

> [...]
ikke,
> jeg ved ikke hvorfor, men du kan lave den fulde sti til billedet også vil

Den tanker har strejfet mig, men når det er noget kode jeg bruger som
standard, så vil det betyde at jeg skal ind og rette i den linie hvergang
den skal over på en anden side. Det vil jeg helst undgå.

--
Niels Henriksen