Jeg skal også have nyt kabinet...
Fra : Thomas Antonsen

Dato : 18-01-02 20:52

og har sådan småforelsket mig i et Chieftec kab.,

http://www.chieftec.com/products/dragon/dx01wd.htm

dels fordi det passer til mit behov, og dels fordi det har låge foran 5 1/4
drevene, det må jo dæmpe støjen lidt. Men er der nogle her i gruppen, der
har et selv, og kan øse af erfaringer:
Larmer det?
Er det til at arbejde i, nu er ikke er skuffe til bundkort?

VH Thomas Antonsen

Fra : Leony

Dato : 19-01-02 12:03

"Thomas Antonsen" <baz@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har et selv, og kan øse af erfaringer:
> Larmer det?
> Er det til at arbejde i, nu er ikke er skuffe til bundkort?

Jeg tror alle er enige om at det er et godt kabinet.
Hvis du læser længere tilbage i gruppen er der mange kommentarer til det.
Også i overclockningsgruppen.

Leony