Dell - Godt eller dårlig
Fra : Nakel Andersen

Dato : 18-01-02 20:43

Jeg ønsker at få en ny computer og kigger meget på en Dell! Men hvordan er
der service?
Jeg syntes kanon/meget godt om deres design?

Fra : Henning

Dato : 18-01-02 21:01

On Fri, 18 Jan 2002 20:43:08 +0100, "Nakel Andersen"
<nakel@post3.tele.dk> wrote:

>Jeg ønsker at få en ny computer og kigger meget på en Dell! Men hvordan er
>der service?

Meget god! Har du en defekt fejlmelder du til Dell, og en tekniker
kommer hjem til dig og reparerer i løbet af ganske få dage!

Henning
hsb@FJERNESimage.dk

Fra : Deltaforce3

Dato : 18-01-02 22:13

Hvor meget koster den.

Fra : Deaster

Dato : 18-01-02 22:45

"Nakel Andersen" <nakel@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ønsker at få en ny computer og kigger meget på en Dell! Men hvordan er
> der service?

Suverænt det bedste jeg har oplevet. Vi er helt gået over til dem inde på
mit arbejde, der stort set aldrig nogen problemer med pc'erne. De 2 gange
jeg har haft brug for support er jeg kommet igennem på 2 minutter og der var
ingen vrøvl med at få den rigtige hjælp.

> Jeg syntes kanon/meget godt om deres design?

Jep, og larmer ihvertfald deres Optiplex serie ikke ret meget.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Kim Laursen

Dato : 18-01-02 23:57

Min oplevelse med Dell er MEGET dårlig.

Computeren kan ikke afspille DVD-Film uden at lyd og billede hakker.

Jeg har prøvet alt for at få det til at fungere, opdatere drivere,
installere nyere DVD-software o.sv.

Har haft fat i Dell mange gange. Til sidst kom en tekniker og udskiftede
samtlige dele i computeren. Det løste dog ikke problemet.

Sur sjovt at have betalt for en computer med DVD uden mulighed for at se
DVD.

(underligt nok at man ikke får gennemtesten en computer ordentligt inden at
den sælges)

Det skal lige siges at der er prøvet forskellige DVD film, med forskellige
regions coder.

Hilsen Kim

PS : Det kan godt være at de har et smart design, men det er altså ikke
designet som tæller, men derimod teknikken.

Fra : orbital

Dato : 19-01-02 09:31

On Fri, 18 Jan 2002 23:57:02 +0100, "Kim Laursen" <kimmiboy@mail.dk>
wrote:

>Min oplevelse med Dell er MEGET dårlig.
>

>Computeren kan ikke afspille DVD-Film uden at lyd og billede hakker.

Hvad er det for en dell. Bærbar ? inspiron 4000 ?

vi har det brugt den som en god dvd-afspiller i stuen.
Den har celeron 600 (6x100), 128 Mbyte ram, ati mobility 128 grafik,
et toshiba dvd drev, som blev flashed med ny firmware, så det er
regionsfrit. Windvd player.
WinXp eller win2k.

mvh

John

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 19-01-02 14:30

Jeg har kun gode erfaringer med DELL, både bærbare og stationære, jeg har
selv en næsten 2 år gammel stationær, kører fint.

2 gange har der været en defekt, og inden for 2 dage er tingene blevet
skiftet på min bopæl.

@Kim
Måske er det grafikkortet der ikke kan trække det, jeg bruger deres MPEG
kort, og det kører fint.

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Kim Laursen

Dato : 19-01-02 15:59

Computeren er ikke en bærbar, jeg kan ikke lige huske hvad den hedder med
computeren er på 700 MHz

Hilsen Kim