Lian Li kabinetter
Fra : Enforcer

Dato : 18-01-02 19:37

Er der nogen som har erfaring med støjniveauet i Lian Li Alu
kabinetter?

De får rigtig gode tests, men der står aldrig noget om støj i disse
reviews.

Er der problemer med resonans?

Hvad med de indbyggede blæsere, larmer de?

Mvh.

Enforcer

Fra : Deltaforce3

Dato : 18-01-02 22:16

Jeg har et Lian Li Alu og det er super, det larmer en del med 6 blæser som
der er i det med cpu blæser og 2 på strømforsygningen med med lyddæmpning og
en smule fingerfærdighed så, ja det er op til dig.

Fra : Enforcer

Dato : 19-01-02 12:41

On Fri, 18 Jan 2002 22:15:41 +0100, "Deltaforce3"
<Deltaforce3@ofir.dk> wrote:

>Jeg har et Lian Li Alu og det er super, det larmer en del med 6 blæser som
>der er i det med cpu blæser og 2 på strømforsygningen med med lyddæmpning og
>en smule fingerfærdighed så, ja det er op til dig.

Okay.

Hvilken model har du?

Mvh.

Enforcer

Fra : Deltaforce3

Dato : 20-01-02 02:22

Lian Li pc61 usb aluminium

Fra : Enforcer

Dato : 20-01-02 11:39

On Sun, 20 Jan 2002 02:22:20 +0100, "Deltaforce3"
<Deltaforce3@ofir.dk> wrote:

>Lian Li pc61 usb aluminium

Okay, det er den sorte udgave af PC60 USB, ikke?

Har du købt det i DK eller i udlandet, og i givet fald hvor og hvad
gav du for det?

Mvh.

Enforcer (aka spørge Jørgen)

Fra : Deltaforce3

Dato : 20-01-02 13:11

Hej.

Jo det er den sorte udgave, jeg er nu ikke særlig interesseret i farven så
det har ikke betydning for mig.

Jeg har købt det i Sverige af et firma der har navnet Kylning du kan deres
hjemmeside her www.kylning.com prisen er 1902 danske kr.

Der er ikke en strømforsygning med men det kan du også se og købes på deres
side, jeg har en Enermax 350w eg365p atx 2,03 på min maskine til 675 kr.

Jeg kan sende dig nogle digitalfotos af min maskine hvis du vil vide mere.

Med venlig hilsen
Deltaforce3

Fra : LaPPe

Dato : 20-01-02 14:11

> Hvad med de indbyggede blæsere, larmer de?

Ja, de larmer en del.
De 2 blæsere foran kan du indstille hastigheden på, så de ikke larmer så
meget.
Blæseren bagi kan du ikke gøre noget ved mht. larmen udover at slå den
fra...
Meeen mon ikke de en dag skal skiftes ud med papst-blæsere?

--
Mvh Lars Sørensen
Icq: 77929467