Ny pc'er men hvor?
Fra : Martin Møller

Dato : 18-01-02 14:30

Jeg skal ud og investere i en ny pc'er. Har fået et tilbud fra Midtdata A/S i Viborg. Er der nogen her der har handlet der, fået
samlet en pc'er der? Gode eller dårlige oplevelser med firmaet?

Martin

Fra : Per Kærsgaard

Dato : 18-01-02 15:22

Hej

Jeg har efterhånden købt 6 stk PC´er hos midtdata og har fået en kanon
behandling hvergang, også de gange hvor der har været noget galt eller noget
man ikke lige kunne finde ud af. Så jeg kan på det varmeste anbefale
midtdata

Per

Fra : Martin K

Dato : 18-01-02 16:21

Jeg kan kun anbefale Midtdata... jeg har dog ikke selv prøvet dem, men jeg
kender een der kun køber sit hardware der... Fin service og hurtig
levering!!!

--
Martin K

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 18-01-02 19:12

"Martin Møller" <mm.randers@musikskole.dk> skrev:
> Jeg skal ud og investere i en ny pc'er. Har fået et tilbud fra
> Midtdata A/S i Viborg. Er der nogen her der har handlet der, fået
> samlet en pc'er der? Gode eller dårlige oplevelser med firmaet?

Jeg kan også kun anbefale Midt-Data.

Venligst
Mikael

Fra : Anders Lassen

Dato : 18-01-02 20:12

Jeg kan også kun anbefale Midtdata. Kanon og stabil service. Kan helt klart
anbefales.

/Anders

Martin Møller <mm.randers@musikskole.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TsV18.1327$Eu2.150700@news010.worldonline.dk...

Fra : Prost

Dato : 18-01-02 20:56

> [...]
A/S i Viborg. Er der nogen her der har handlet der, fået
> samlet en pc'er der? Gode eller dårlige oplevelser med firmaet?

Bare for at anbefale et andet sted end midtdata, så har jeg kun gode
erfaringer med www.mariendals.dk
hurtig levering og god betjening, og da jeg var uheldig at skulle have
pengene tilbage for et grafikkort
var der heller ingen problemer der, beskeden lød ring til min kone nede i
banken

/Rune

Fra : Karin Hansen

Dato : 22-01-02 09:49

"Prost" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> pengene tilbage for et grafikkort
> var der heller ingen problemer der, beskeden lød ring til min kone nede i

Det kan jeg også tilslutte mig.

Mvh. Karin