Databaseprogrammer som share/freeware ??
Fra : Steen Klingenberg

Dato : 18-01-02 14:08

Jeg kender en del til basal/teoretisk database management, men har primært
arbejdet med MS Access.

Jeg arbejder imidlertid på flere små utility-programmer, hvor det er oplagt
at gemme større mængder data i en database. Men jeg ønsker ikke at gøre
andre evt. brugere afhængige af eks. et større databaseprogram (Oracle / SQL
Server...) og helst heller ikke MS Access. Kender nogen et lille (kompakt)
databaseprogram - gerne share/freeware, som kan bruges (og som understøtter
SQL til def. og manipulation af tabeller) - og som kan snakke med VB

Har læst lidt om MySQL og MSSQL er på siden, hvor på 'skalaen' ligger de og
kan de bruges med VB.

Steen

Fra : Peter Larsen

Dato : 21-01-02 01:10