Et enkelt ?
Fra : Casper C. Jensen

Dato : 17-01-02 23:47

Hej NG!

Jeg har hørt, at jeg kan bruge ASP til, at (eks) opdatere min menu på min
hjemmeside, så jeg kun skal opdatere én side?

Passer dette? Så jeg slipper for frames?

Mvh
CCJ

Fra : Bamsi

Dato : 18-01-02 00:25

> Jeg har hørt, at jeg kan bruge ASP til, at (eks) opdatere min menu på min
> hjemmeside, så jeg kun skal opdatere én side?
>
> Passer dette? Så jeg slipper for frames?

Ja det er korrekt,
Med en <!--#include file="minfil.asp"--> kan du spare dine frames

(Skal være korrekt er det ikke en ASP kode, men en SSI(server side include)
kode)

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 18-01-02 01:47

"Casper C. Jensen" <CCJ-dk@mail.dk> skrev
> Hej NG!
>
> Jeg har hørt, at jeg kan bruge ASP til, at (eks) opdatere min menu på min
> hjemmeside, så jeg kun skal opdatere én side?
>
> Passer dette? Så jeg slipper for frames?

Som det påpeges kan du bruge ssi - læs mere om det på
http://www.html.dk/tutorials/ssi/

Du kan i øvrigt sagtens bruge asp til at generere dine menuer dynamisk. Jeg
bruger det selv på min side, så jeg kun har en enkelt fil til alle mine
sider, hvor menuen bliver genereret alt efter hvilken side man befinder sig
på...

--
/Kasper
http://www.kyndsberg.dk