Efterlysning: Gratis web-sted
Fra : Jønke

Dato : 17-01-02 22:26

Jeg søger en udbyder som tilbyder gratis web-sted med FP-extension og
asp-support (VBScript).
Jeg har fundet en del som tilbyder asp og fp, men ikke lige med support for
VBScript. De fleste vil åbenbart helst tilbyde JScript. Nu ligger landet
bare sådan, at jeg rent faktisk er rimelig godt inde i VBA, så det ville da
være nærliggende at fortsætte i samme spor.

Mvh. Jørgen

Fra : Jakob Andersen

Dato : 18-01-02 09:59

"Jønke" <joergenassens@hotmail.com> wrote in message
> Jeg søger en udbyder som tilbyder gratis web-sted med FP-extension og
> asp-support (VBScript).

Prøv at kigge på:
<http://activedeveloper.dk/aspdigital/forord/gratishost.asp>

> [...]
da
> være nærliggende at fortsætte i samme spor.

Kan du give mig et eksempel på et sted hvor de understøtter JScript og ikke
VBScript, det lyder meget underligt.

--
Jakob Andersen