Cpu-blæser strejker!!
Fra : Studen

Dato : 17-01-02 21:57

Motherboard:A7V266-E
Cpu-køler:Silverado50
Kabinet: AOpenHX08

Havde sat mig for at dræbe larmen fra min computer, og ville udskifte
blæseren på northbridgen med en Zalman køleprofil, og udskifte blæseren i
strømforsyningen.
Jeg valgte at demontere motherboardet for at løsne blæseren på
motherboardet. Dette gik fint, og jeg fik limet køleprofilen på. Derefter
monterede jeg motherboardet igen. Ud med strømforsyningen og klippede
ledningen over til blæseren. Da jeg har købt en Papst-blæser med 3-bens
strømstik, samlede jeg det hele igen, og satte den nye Papst-blæser på det
stik på motherboardet hvor northbridge-blæseren
havde siddet...
Bootede, og computeren startede fint, MEN hverken Silverado eller ny PSU
blæser starter!!??
Så klippede jeg "tre-bens strømstikket" af Papst-blæseren, og forbandt til
den ledning hvor den gamle psu-blæser havde siddet. Bootede igen, og
psu-blæseren starter fint, men stadigvæk ingen
Silverado!!???

Lang historie, men hvad fanden kan der være sket, og hvad gør jeg????

Hjælp jeg er desperat! Alle forslag modtages med kyshånd!!

Studen

Fra : Hans

Dato : 18-01-02 18:37

"Studen" <studanul@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lang historie, men hvad fanden kan der være sket, og hvad gør jeg????
>
> Hjælp jeg er desperat! Alle forslag modtages med kyshånd!!

Monteret forkert er mit første gæt....
Har du vendt plus og minus korrekt ?

Mvh Hans